تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

دانش آموزانی که از دستپخت خود به هم نوعانشان کمک کردند

  • کد خبر : 181240
  • 26 بهمن 1395 - 8:35

جشنواره غذا و شیرینی دانش آموزان همدانی به نفع کودکان بیمار و ایتامدانش آموزان یک مدرسه ابتدایی در همدان با کمک خانواده های خود غذا و شیرینی خانگی تهیه کردند و طیی جشنواره ای با فروش این غذاها و دسر ها سود آن را برای ایتام و کودکان بیمار خرج کردند.

به گزارش شبنم ها، برای ساختن ایرانی آبادتر و کشوری سربلند تر باید آینده سازانی موفق و مشفق داشته باشیم برای این هدف هریک از ما مظف هستیم از امروز در تربیت و منش فرزندانمان توجه خاصی به خرج دهیم و کودکان خود را از سنین پایین با اصول اساسی انسان دوستی آشنا سازیم. بدون شک انسان ها مهربان و نوع دوست آینده بهتری را از افراد نامهربان و خودخواه رقم خواهند زد. در این میان نقش مدارس و معلمان نیز مؤثر است. مدرسه ای در همدان برای پرورش ذهن و روح نوع دوست در بین دانش آموزانش اقدام به برگزارسی جشنواره غذا به نفع بیماران خاص و ایتام کرده است.
دانش آموزان این مدرسه با کمک خانواده ها غذا و شیرینی خانگی تهیه کردند و طی جشنواره با فروش این غذاها و دسر ها سود آن را برای ایتام و کودکان بیمار خرج کردند.
یک مشاور کودک در مورد این برنامه اظهار داشت: برگزاری این جشنواره ها ضمن پرورش خودباوری کودکان آنها را به سمت مسئولیت پذیری و نوع دوستی سوق می دهد و آینده انها را روشن تر رقم میزند.
این مشاور اظهار داشت: کودکان هنگامیکه در کارهای بزرگ مشارکت می کنند خود را برای آینده آماده می کنند و والدین باید اعتماد به نفس و خودباوری آنها را تقویت کنند. زیرا کودکی که با حس مسئولیت بزرگ شود در آینده می تواند برای جامعه اش مفید باشد. امروز کودکان نسبت به دیگر هم نوعان خود احساس مسئولیت کردند و از دسترنج خود برای کمک به آنها هزینه کردند و این یک درس تربیتی بسیار بزرگ است.
انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x