تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نمایشگاه سومین سالانه نقاشی استان البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 180768
  • 23 بهمن 1395 - 8:54

از اهداف این نمایشگاه می توان به شناسایی هنرمندان، نظریه ها و ارزش های هنر متعالی ایرانی اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری و انتقال پیام هنرمندان،، ارتقای ارتباط میان هنرمندان معاصر استان البرز، دستیابی و معرفی آخرین دستاوردهای هنر نقاشی معاصر در استان و …اشاره کرد.

به گزارش کمال مهر؛ انجمن هنرهای تجسمی استان البرز سومین نمایشگاه سالانه نقاشی استان البرز را با حضور ارزشمند چهره های مطرح نقاشی ایران یکشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۵ در نگارخانه سیروس قائم مقامی افتتاح می نماید.

نمایشگاه با هدف معرفی و نمایش آثار فاخر هنری هنرمندان انجمن در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز در کرج برگزار می شود.

از اهداف دیگر نمایشگاه می توان به شناسایی هنرمندان، نظریه ها و ارزش های هنر متعالی ایرانی اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری و انتقال پیام هنرمندان،، ارتقای ارتباط میان هنرمندان معاصر استان البرز، دستیابی و معرفی آخرین دستاوردهای هنر نقاشی معاصر در استان و …اشاره کرد.

برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری ورکشاپ، برگزاری نشست های تخصصی از برنامه جانبی سومین سالانه نقاشی استان می باشد.

این نمایشگاه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۵ افتتاح شده است و علاقمندان می توانند همه روزه ۲۴ الی ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ از نمایشگاه بازدید نمایند لازم به ذکر است نمایشگاه در تعطیلات رسمی و روزهای جمعه تعطیل است.

لازم به ذکر است نمایشگاه در کرج، میدان آزادگان، خیابان شهید مطهری، نبش شاهد۲، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گالری سیروس قائم مقامی برگزار می شود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x