تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

بشار اسد: تل آویو را موشک‌باران می‌کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

  • کد خبر : 180517
  • 21 بهمن 1395 - 19:21

رئیس جمهور سوریه تهدید کرد چنانچه رژیم صهیونیستی بار دیگر دمشق و فرودگاه “المزه” را بمباران کند، این کشور “تل آویو” و فرودگاه “بن‌گوریون” را با موشک اسکاد روسیه هدف قرار خواهد داد.

بشار اسد: تل آویو را موشکباران می کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از “پانوراما الشرق الاوسط”؛ “بشار اسد” –رئیس جمهور سوریه- به صورت غیر مستقیم به “ولادیمیر پوتین” –رئیس جمهور روسیه- ابلاغ کرده است که اگر جنگنده های رژیم صهیونیستی “دمشق” و فرودگاه “المزه” را با جنگنده های خود هدف قرار دهند، “تل آویو” و فرودگاه “بن گوریون” را با موشک های اسکاد روسیه هدف قرار خواهد داد.
این اولین باری است که “بشار اسد” اسرائیل را به این شدت تهدید کرده است؛ به گونه ای که تا به حال این رژیم سه بار فرودگاه “المزه” در دمشق را مورد حملات هوایی خود قرار داده است و ارتش سوریه نیز هر بار به این حملات با شلیک هشت موشک اسکاد پاسخ داده است، ولی اینبار رئیس جمهور سوریه هشدار داده است بمباران مجدد دمشق و فرودگاه مزه با موشکباران “تل آویو” و فرودگاه “بن گوریون” پاسخ داده خواهد شد.
مسئولان روسیه از بشار اسد خواسته اند چنانچه اسرائیل فرودگاه “المزه” را به عنوان یک پایگاه نظامی بمباران کرد، او نیز تنها پایگاه های نظامی اسرائیل را هدف قرار دهد، ولی اگر رژیم صهیونیستی دمشق را مورد هدف قرار داد، روسیه از موشکباران “تل آویو” و فرودگاه “بن گوریون” و بستن آن ممانعت نخواهد کرد.
گفتنی است صبح امروز، منابع نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند بلندی های جولان هدف حمله خمپاره ای از خاک سوریه قرار گرفته است. بر این اساس گلوله خمپاره مذکور در منطقه ای باز سقوط کرده و خسارت یا تلفاتی نداشته است.
در همین حال، اسکای نیوز خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به خمپاره ای که در بخش اشغال شدۀ جولان سقوط کرده، یک پایگاه ارتش سوریه را در شمال جولان هدف گلوله باران قرار داده است.
به دلیل آنکه ارتش سوریه و گروه های مسلح اکنون در ریف قنیطره و نزدیک خط آتش بس در جولان با هم درگیر هستند، بخش اشغال شدۀ جولان به دست اسرائیل گاهی شاهد سقوط گلوله های توپ و خمپاره شلیک شده از اراضی سوریه است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x