تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کاشت ۳۸ نهال انقلاب توسط دانش آموزان درکرج

  • کد خبر : 180481
  • 21 بهمن 1395 - 18:35
کاشت ۳۸ نهال انقلاب توسط دانش آموزان درکرج

با همکاری شهرداری تعدادی از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج باحضور در منطقه خود ۳۸ نهال به نیت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوستان ها کاشتند و توسط مسئولین فضای سبز شهرداری ها برای درختان شناسنامه صادر شد.

به گزارش کمال مهر مهتاب امیری با اعلم این خبر به خبرنگار ما گفت: به همت مسئولین آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج و با همکاری شهرداری تعدادی از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج باحضور در منطقه خود ۳۸ نهال به نیت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوستان ها کاشتند و توسط مسئولین فضای سبز شهرداری ها برای درختان شناسنامه صادر شد.
وی با اشاره به همکاری شهرداری کرج در راستای تحقق شعار – هر شهروند یک درخت – باتوجه به نزدیکی ماه اسفند از همشهریان گرامی درخواست کرد با حضور در محل اهداء نهال در مناطق شهرداری محل زندگی خود در این کارنیک و خداپسندانه و فعالیت اجتماعی زیبا شرکت نموده وسرانه فضای سبز استان را بالا ببرند.
مدیر کانون فاطمه الزهرا (س) در خاتمه  هدف از حضور دانش آموزان در این فعالیت را آشنایی آنان با نحوه کاشت درخت، ترویج فرهنگ درختکاری، اهمیت دادن به درختان و کاشت نهال در راستای تحقق هوای سالم اعلام کرد.
ا. منبع  در البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x