تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

استراتژی انقلاب باید جهانی شود/لزوم بازخوانی اندیشه‌ های امام (ره) برای جوانان

  • کد خبر : 180091
  • 20 بهمن 1395 - 8:26
استراتژی انقلاب باید جهانی شود/لزوم بازخوانی اندیشه‌ های امام (ره) برای جوانان

سردار نادر ادیبی گفت: امروز باید ثمره مجاهدت های مردم در طول انقلاب و تحولات بزرگی که در کشور به دنبال داشت در جامعه گسترش دهیم چرا که یکی از رخنه های ایجاد شده در کشور عدم پرداختن به اندیشه های امام (ره) برای شکل گیری مبارزات اسلامی بود.

به گزارش کمال مهر دبیر ستاد راهیان نور کل کشور در نشست تخصصی فعالان فرهنگی که عصر سه شنبه (۱۹ بهمن) به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن میلاد کرج برگزار شد گفت: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید در بازخوانی آرمان‌ های آن و فرموده های امام (ره) و اندیشه هایی که موجب پیروزی انقلاب شد برای جوانان اهتمام ورزیم.
سردار نادر ادیبی افزود: امروز باید ثمره مجاهدت های مردم در طول انقلاب و تحولات بزرگی که در کشور به دنبال داشت در جامعه گسترش دهیم چرا که یکی از رخنه های ایجاد شده در کشور عدم پرداختن به اندیشه های امام (ره) برای شکل گیری مبارزات اسلامی بود.
وی اظهار داشت: برای آنکه به اهداف انقلاب اسلامی برسیم مرور آرمان های آن ضروری بوده و در استان البرز با جمعیت قریب به ۳ میلیون نفر و غالبا جوان و وجود محدودیت ها و آسیب های اجتماعی لازم است در راستای روشنگری و هدایت افکار عمومی تلاش مضاعف شود.
ادیبی تصریح کرد: چهره مومن انقلابی که عنوان بسیار زیبای رهبر معظم انقلاب بود باید به صورت گسترده امروز در برابر چهره معارضی که مردم را مورد هجمه قرار داده است مقابله کند.
وی گفت: روحانیون، فعالان فرهنگی و هیات رزمندگان و …باید چتر انقلاب را بر سر مردم بگسترانند چرا که رهبر معظم انقلاب فرمود: این چتر علاوه بر جوانان انقلابی باید برای اقشار خاکستری و رو به سیاه جامعه نیز باز شود.
دبیر ستاد راهیان نور کل کشور در خاتمه خاطر نشان داشت: استراتژی انقلاب باید جهانی شود و مقدمه این مهم بصیرت و عمقی توجه کردن به مسائل بوده و مردم انقلابی باید با فعالیت های تشکیلاتی موجب هم افزایی شده و آسیب های جامعه را بکاهند و به تکلیف خود در برابر امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس عمل کنند.

. منبع :  البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x