تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

  • کد خبر : 180005
  • 19 بهمن 1395 - 14:08
بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

رسانه‌های خبری خارجی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اظهارات گستاخانه و خصمانه رئیس‌جمهور جدید آمریکا را بازتاب دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر»؛ شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب دادند.

خبرگزاری رویترز نوشت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه شنبه در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را از پا در بیاورد و فلج کند.
رویترز در ادامه نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، روز سه شنبه ضمن رد هشدارهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به تهران برای توقف آزمایش‌های موشکی ایران،‌ از ملت این کشور خواست با شرکت گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه، پاسخ تهدیدات ترامپ را بدهد.
رهبر معظم ایران در سخنانی اعلام کرد: «هیچ دشمنی نمی تواند ملت ایران را از پا در آورد. ترامپ می گوید شما باید از من بترسید، ولی ملت ایران پاسخ اظهارات وی را در روز ۲۲ بهمن می‌دهد و مواضع خود را در مقابل چنین تهدیداتی نشان خواهد داد.»
شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران، گفت هدف از تهدیدات ترامپ، ترساندن ایران است، اما ما می‌گوییم که نمی‌ترسیم.
شبکه تلویزیونی الجزیره هم گزارش داد: رهبر معظم ایران گفت تهدیدات ترامپ ما را نمی‌ترساند و واشنگتن به زودی پاسخ ملت ایران را خواهد دید.
پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی‌وی نیز نوشت رهبر معظم انقلاب فرمودند: «رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌ خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «او (اوباما) بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند.»
لازم به ذکر است صبح سه‌شنبه هم‌زمان با نوزدهم بهمن‌ماه، سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کردند.
این خبر در حال تکمیل است…
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x