تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آقای روحانی! وزیر ۱۰۰۰ میلیاردی نمی‌تواند سراغ اقتصاد مقاومتی برود

  • کد خبر : 17923
  • 09 بهمن 1392 - 7:36
آقای روحانی! وزیر ۱۰۰۰ میلیاردی نمی‌تواند سراغ اقتصاد مقاومتی برود

نماینده مشهد در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! با چه سیاستی عمل کردید که زبان ۲ سانتی‌متری نظام سلطه و آمریکا به اندازه ۱۰ متر علیه ملت ایران دراز شده است.

 

خبرگزاری فارس: آقای روحانی! وزیر ۱۰۰۰ میلیاردی نمی‌تواند سراغ اقتصاد مقاومتی برود

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) پارلمان، در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: امام خمینی(ره) بارها فرموده‌اند «ما با اطمینان می‌گوییم که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند، ملت ما آمریکا را زیر پا می‌گذارد، خطر آمریکا آنقدر جدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنیم، نابود می‌شویم».

وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی! امام با آن عظمت که دنیا را بیدار کرد، شرط حیات سیاسی خودشان را عمل به اسلام می‌دانند، آقای روحانی! شما با سه شرط شرعی در این جایگاه قرار گرفته‌اید که مهمترین شرط ایستادگی در برابر دشمن است، حال چگونه عمل کردید و با چه سیاستی اقدام می‌کنید که در این مدت، زبان ۲ سانتی‌متری نظام سلطه و آمریکا را به اندازه ۱۰ متر علیه ملت ایران دراز کرده‌اید؟!

کریمی‌قدوسی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: قطعا پیام انتخابات ریاست‌جمهوری، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت. زیرا حماسه سیاسی و اقتصاد مقاومتی دشمن را وادار به تسلیم و دادن امتیاز پشت میز مذاکره خواهد بود که از طرف دیگر تیم مذاکره‌کننده باید پیام انتخابات را در عمل دریافت کند و از تواضع در برابر دشمن و نظام سلطه پرهیز کند و اطاعت عملی از خواست ملت ایران را جدی بگیرد و عظمت ۳۵ سال انقلاب اسلامی را ۱۰۰ روزه به حراج نگذارد.

وی ادامه داد: هر مقام و مسئولی که این موضوعات را فراموش کند و در عمل مراقب آرمان‌ها بایستد، قطعا از همچون آمریکا به خاک مذلت می‌نشیند، حال تفاوت نمی‌کند آن شخص رئیس‌جمهور، نماینده مجلس باشد یا رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام.

نماینده مشهد در مجلس در پایان تصریح کرد: امام تاکید کردند که کسانی تا آخر پای ما خواهند ایستاد که طعم فقر را چشیده باشند، حال وزرایی که ثروت آنها بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان است و ثروت یک وزیر به تنهایی برابری می‌کند با ثروت کل کابینه دهم، چگونه می‌توانند سراغ اقتصاد مقاومتی بروند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x