تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

فیلم های جشنواره عمار در مدارس اکران می شود/ناحیه ۳ کرج میزبان ۱۸۴ برنامه در دهه فجر

  • کد خبر : 178702
  • 13 بهمن 1395 - 8:52
فیلم های جشنواره عمار در مدارس اکران می شود/ناحیه ۳ کرج میزبان ۱۸۴ برنامه در دهه فجر

برنامه های دهه فجر در این ناحیه با سه رویکرد تقویت غرور ملی، نشاط و امید به آینده و هویت ملی و اسلامی برگزار می شود

به گزارش کمال مهر مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در تشریح فعالیت های این ناحیه در ده مبارک فجر به خبرنگار ما گفت: برنامه های دهه فجر در این ناحیه با سه رویکرد تقویت غرور ملی، نشاط و امید به آینده و هویت ملی و اسلامی برگزار می شود که از جمله آنها می توان به نواختن زنگ انقلاب با حضور یکصد و سه هزار دانش آموز در ۴۵۰ مدرسه اشاره کرد.
عبدالکریم رستمی درباره نقش آموزش و پرورش در راستای حفظ ارزش های انقلاب افزود: آموزش و پرورش با حضور معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان آینده ساز از همان سال های ۱۳۴۰ نقش و حضورشان را با پاسخ به دعوت مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) و در سال های ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آنها نقش ممتازی داشته اند.
این مسئول اظهار داشت: آموزش و پرورش با تقدیم ۵۰۰۰ معلم و فرهنگی شهید و بیش از ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و تداوم آن داشته است و فعالیت های حوزه آموزش و پرورش با دو موضوع مدرسه محوری و دانش آموز محوری می باشد و مجموعه فعالیت های این دهه برعهده دانش آموزان بوده و خود برنامه هایشان را مدیریت می کنند.
رستمی در پایان به  ۱۸۴ برنامه ویژه این ناحیه اشاره کرد و شاخص ترین برنامه های متنوع این دهه را اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره، دیدار با خانواده های معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، اکران فیلم های جشنواره عمار ، تجلیل از معلمان برتر، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانش آموزی و تجلیل از نخبگان دانش آموز در زمینه های فرهنگی، علمی و ورزشی عنوان کرد.
شایان ذکر است روز گذشته زنگ انقلاب همزمان با دوازدهمین روز از بهمن ماه در مدرسه شهید زارع ناحیه سه کرج با حضور مسئولین استانی و شهرستانی نواخته شد.
منبع  البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x