تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جولان وزیر راه زیر سایه بی توجهی وکلای ملت

  • کد خبر : 178530
  • 12 بهمن 1395 - 8:15
جولان وزیر راه زیر سایه بی توجهی وکلای ملت

مردم آذربایجان و قربانیان حادثه قطار شرمساری چوب سیاسی بازی و بی توجهی برخی نمایندگان خود را می خورند تا وزیر راه که مسئول جان دادن ۵۰ زائر مظلوم امام رئوف است، بعد از گذشت ۲ ماه خم به ابرو هم نیاورد

به گزارش «کمال مهر»به نقل از زیتون، وزیر راه روز گذشته در کمیسون عمرانی مجلس حاضر نشد تا همچنان مسئول شماره یک حادثه قطار تبریز از توضیح دادن در مورد اتفاقات رخ داده طفره برود.

عدم حضور آخوندی در کمیسون عمرانی مجلس تنها توهین و بی اعتنایی به جایگاه مجلس و نمایندگان نبود، بلکه بی اعتنایی به تمامی خونهایی بود که در هفت خوان ریخته شد، بی توجهی به تمامی آنهایی بود که هنوز داغ عزیزان بر دل دارند.

شاید تنها اگر بخواهیم در رابطه با جمله توهین آمیز که وزیر بعد از فاجعه قطار و در اولین گفت و گو با خبرنگاران که گفت “جای هیچ نگرانی نیست، همه بیمه بودند” استیضاحش کنند کسی به نمایندگان ملت خرده نگیرد، اما فاجعه فراتر از این است.

این اتفاق درون امن ترین سیستم حمل و نقلی کشور رخ داده است و  آخوندی قبلا هیچ تذکر و یا اخطاری در رابطه به فرسودگی سیستم ریلی کشور نداده بود. نه تنها آخوندی اخطار کتبی و شفاهی نداده  بلکه تعریف و تمجیدهای فراوانی هم از سیستم حمل و نقل ریلی کشور پیشرفتهایی که در این دولت داشته کرده بود.

به نظر حداقل جای سوال از وزیر می ماند که این اتفاق چگونه و به چه علت رخ داده است. قطار نه ساختمان فرسوده ۵۰ ساله بود و نه اینکه بتوان بر سیستم ایمنیش بهانه آورد، حادثه طبیعی هم نبود.

امروز شهدای مظلوم و پرتلاش پلاسکو تشییع شدند، از زیر هزاران تن آوار و آهن و ساختمان به آن عظمت پیکر آتشنشانان بیرون کشیده شد ولی از داخل یک واگن چند تنی که نه آواری داشت و نه آهن گداخته ای، ۴ پیکر مفقود ماند.

حادثه قطار تبریز_مشهد از هرکجایش که بنگری جای سوال دارد، از اول تا آخرش سوال برانگیز است و در این بین اگر نماینده ای هنوز به این جمع بندی نرسیده است که باید از وزیر سوال کرد یا نه، به عقل او و یا عدالتش باید شک کرد.

بدون تردید بی اعتنایی وزیر راه بعد از دو ماه از حادثه قطار به این موضوع، مهمترین دلیلش بی توجهی و بی مبالاتی برخی وکلای ملت در بهارستان است. وقتی نماینده تبریز که در همان ساعات اولیه در محل حادثه پلاسکو به گفته خودش برای بررسی ابعاد حادثه حاضر می شود ولی به یک تسلیت و ابراز تاسف در حادثه قطار بسنده می کند، انتظاری بیش از این نمی توان از وزیر راه داشت.

مردم آذربایجان و قربانیان حادثه قطار شرمساری چوب سیاسی بازی و بی توجهی برخی نمایندگان خود را می خورند تا وزیر راه که مسئول جان دادن ۵۰ زائر مظلوم امام رئوف است، امروز بعد از گذشت ۲ ماه خم به ابرو هم نیاورد.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=178530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x