تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

همدان میزبان کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری می‌شود

  • کد خبر : 177459
  • 07 بهمن 1395 - 7:57

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان از میزبانی همدان در کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری همزمان با کنگره تاریخ معماری خبر داد.

به گزارش کمال مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : علی مالمیر با اشاره به اینکه فردا همدان میزبان هفتمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری جهان خواهد شد افزود: میزبانی این کنوانسیون به صنعت گردشگری کمک زیادی می‌کند.
وی ادامه داد: جمعی از راهنمایان گردشگری از تمام دنیا که با این صنعت ارتباط مستقیم دارند در قالب دو گروه در روزهای ۶، ۷ و ۸ بهمن ماه به همدان خواهند آمد.
مالمیر با بیان اینکه استان همدان بیش از هزار و ۷۰۰ اثر و ابنیه تاریخی را در خود از گذشتگان به یادگار دارد خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در مدت اقامت خود در همدان از آثار تاریخی همدان مانند استر و مردخای، آرامگاه باباطاهر و بوعلی سینا، کتیبه‌های گنج‌نامه، سایت تاریخی هگمتانه و سایر ابنیه تاریخی استان بازدید خواهند کرد.
مدیر‌کل میراث فرهنگی همدان بااشاره به اینکه سهمی ازمیزبانی به عهده بخش خصوصی بوده است اضافه کرد: در روزهای ۶ و ۷ بهمن ماه همزمان با کنوانسیون جهانی تورگردانان کنگره تاریخ معماری در استان نیز برگزار می‌شود .
این مسئول تصریح کرد: تاکنون ۷۰ مقاله به دبیر خانه ارسال شده و حدود ۵۹مقاله برگزیده در حوزه‌های معماری شهرسازی باستانشناسی و عمران انتخاب شده است.
مالمیر به برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری اشاره کرد اظهار داشت: از۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه امسال نیز نمایشگاهی با عنوان رویداد گردشگری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که منطقه غرب کشور دارای یک غرفه جامع در این نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه امسال استان با نگاه ویژه‌ای در نمایشگاه گردشگری حضور پیدا کرده است یادآور شد: فعالان این صنعت در تلاش هستند تا همدان و جاذبه‌های گردشگری آن را بیش از پیش به همگان معرفی کنند.

انتهای پیام/ص
خبر روندهاجتماعیبرچسب‌ها: همدانمیزبان کنوانسیونگردشگریراهنمایان گردشگرینحوه تولید: بازنشر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=177459

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x