تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اکران رایگان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» برای عموم در کرج

  • کد خبر : 175578
  • 27 دی 1395 - 10:38
اکران رایگان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» برای عموم در کرج

«یتیم خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی با همت هیأت انصار پنجشنبه (۳۰۰ دی ماه) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برای عموم مردم به صورت رایگان اکران می شود.

سرویس استانی کمال مهر، به نقل از نگارانه؛ «یتیم خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی با همت هیأت انصار پنجشنبه (۳۰۰ دی ماه) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برای عموم مردم به صورت رایگان اکران می شود.

این فیلم که به بازه تاریخی سالهای ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ شمسی و حادثه تلخ قحطی در کشورمان می‌پردازد توسط ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی قلاده‌های طلا ساخته شده و حاصل پنج سال پژوهش مستمر است.

«یتیم خانه ایران» اثری تاریخی و ماندگار در سینمای ایران است که به بخش مهمی از تاریخ کشورمان در حدود یکصد سال گذشته اشاره می کند که متأسفانه این بخش از تاریخ همواره نادیده گرفته شده و کمتر شخصی از آن مطلع است.

این فیلم روایتی از کشتار ۹ میلیون ایرانی است که تاکنون داستان هلوکاست گونه آن، راه به هیچ اثر هنری و سینمایی پیدا نکرده و هر ایرانی دوستدار وطن را تا انتها پای پرده سینما میخکوب می‌کند لذا فیلم سینمایی یتم خانه ایران به صورت رایگان در کرج برای عموم مردم اکران خواهد شد.

علاقمندان جهت تماشای این اثر تاریخی می توانند روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه  همزمان با نماز مغرب و عشاء در میدان والفجر، بلوار سرداران هیأت انصار الامام رزمندگان کرج مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=175578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x