تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کلید نقض انتخابات در دستان حقوق شهروندی!؟ / با نظارت استصوابی موافق نیستم

  • کد خبر : 174982
  • 20 دی 1395 - 11:32
کلید نقض انتخابات در دستان حقوق شهروندی!؟ / با نظارت استصوابی موافق نیستم

روزگذشته (۱۹ دی)صادق زیبا کلام در جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان در شهرستان فردیس کرج در خصوص موضوع حقوق شهروندی به سخنرانی پرداخت که این مراسم با ایجاد تنش و در گیری بین شرکت کنندگان به اتمام رسید.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛ روزگذشته (۱۹ دی)صادق زیبا کلام در جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان در شهرستان فردیس کرج در خصوص موضوع حقوق شهروندی به سخنرانی پرداخت که این مراسم با ایجاد تنش و در گیری بین شرکت کنندگان به اتمام رسید.

وی  در این مراسم  دوره آقای روحانی را سخت ترین و تحت فشارترین دوره های حکومت جمهوری اسلامی ایران  پس از جنگ تحمیلی با عراق عنوان کرد. و در خصوص حقوق شهروندی به ایراد سخنرانی پرداخت.

  • زیبا کلام گفت: “دفاع نصف و نیمه برخی از اصلاح طلبان از موضوع رد صلاحیت اقای روحانی بسیار ضعیف بود چراکه باید در دفاع از حقوق شهروندی ایستادگی می کردند، رد صلاحیت اقای روحانی خفت بار است و بیان این موضوع که با رد صلاحیت اقای روحانی چهره دیگری معرفی می شود بسیار ناپسند است.”
  • به نظر می رسد حقوق شهروندی تا به امروز رعایت نشده است واساسی ترین اصل مردم سالاری این است که انتخاب مستقیم حکومت توسط مردم است ،چطور می شود از کرامت انسانی حرف زد وقتی حق شرکت در انتخابات نقض می شود؟ حجم گسترد های از رد صلاحیت ها درانتخابات دوره ی دهم اتفاق افتاد واقع امر این است این شکل برخورد که هرکس را به خودی خود رد صلاحیت کنند و تنها شکل صوری و قانونی به آن بدهند در هیچ نظام مردم سالاری و قانونی وجود ندارد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x