تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کشف ۵۰۰ کیلو مواد مخدر طی یک ماه گذشته در البرز

  • کد خبر : 174501
  • 14 دی 1395 - 22:13
کشف ۵۰۰ کیلو مواد مخدر طی یک ماه گذشته در البرز

۵۰۰کیلو مواد مخدر در یک ماه گذشته در استان البرز کشف شده است.

به گزارش کمال مهر فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به انهدام ۲ باند سرقت درشهرستان نظرآباد در جمع خبرنگاران گفت: طی این حادثه دو باند ۶ نفره اقدام به سرقت از منزل و داخل خودرو کردند و ۵۰۰ کیلو مواد مخدر در یک ماه گذشته در استان البرز کشف شده است.
سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: طی ۳ روز گذشته ۲۴ کیلو هروئین در استان البرز همراه با ۲ قبضه اسلحه کمری و شوکر کشف شده است و ۳ نفر با تهیه موتور سیکلت‌ های سنگین ۱۰۰۰ و ۱۳۰۰ سی ‌سی در سطح شهر خود را مامور معرفی و اقدام به زورگیری در سطح شهر می‌ کردند.
وی اظهار داشت: ۲ باند سرقت دیگر در کرج که هر کدام متشکل از ۵ نفر بودند و اقدام به بیش از ۱۵۰ سرقت از داخل خودرو می‌کردند دستگیر شدند و یک باند نیزدر تماس تلفنی با خانواده‌ ها و پخش صدای خفیفی از یک کودک ادعا می‌کردند که “من پزشک هستم و کودک شما تصادف کرده است” و از آنها تقاضای واریز وجه می ‌کرده ‌اند.
فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته ۳ باند کلاه برداری و ۴ باند منهدم شده اند تصریح کرد: نیروی انتظامی در زمینه برخورد با بر هم زنندگان نظم و امنیت، مبارزه با کالای قاچاق و دستگیری ارائل و اوباش و … گام های بلندی برداشته است.

 
منبع: البرز۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x