تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پروژه میدان آجرلو کرج تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 174416
  • 14 دی 1395 - 14:34
پروژه میدان آجرلو کرج تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد

جلسه شورای شهر کرج پیش از ظهر سه شنبه در صحن علنی شورا برگزار شد، که رسیدگی به اعتراضات فرمانداری کرج در دستور کار و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کمال مهر، جلسه شورای شهر کرج پیش از ظهر سه شنبه در صحن علنی شورا برگزار شد، که رسیدگی به اعتراضات فرمانداری کرج در دستور کار و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه محمدرضا رضاپور، قائم مقام شهردار کرج در پاسخ به تذکر حسام عباسی، عضو شورای شهر کرج در خصوص روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان شهید آجرلو و انتقاد از عملکرد پیمانکار که سبب شده اجرای آن زمان ببرد، اظهار داشت: بخش زیادی از این پروژه در زیر زمین و خارج از دید قرار دارد که اقدامات زیادی در آن محدوده در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه بر اساس زمان بندی پیش می رود، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو (میدان سپاه) ظرف ۵۰ روز آینده به شهر و شهروندان تحویل داده می شود.

در ادامه رضا شریفی، عضو شورای شهر کرج به برگزاری جلسه شورا با اصناف در ماه گذشته اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیکی ایام نوروز معضل دستفروشان از اصلی ترین مشکلات شهر محسوب می شود که مقرر شد رسیدگی به این امر در اولویت دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آیین نامه اجرایی مناسبی برای این موضوع تهیه و تدوین شده است، خاطرنشان کرد: باید در زمان باقی مانده تصمیم گیری در خصوص این آیین نامه صورت گیرد تا نسبت به تصویب و اجرایی شدن این مهم در نزدیک ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x