تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

نشست تخصصی تدوین فرهنگنامه شهدای البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 174286
  • 13 دی 1395 - 12:24
نشست تخصصی تدوین فرهنگنامه شهدای البرز برگزار می شود

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان البرز و کمیته تالیف و نشر ستاد کنگره سرداران و شهدای استان؛ نشست تخصصی تألیف و تدوین فرهنگنامه شهدای البرز را  برگزار می کند.

 به گزارش کمال مهر؛  با همکاری دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری این مرکز نشست تخصصی تدوین فرهنگنامه شهدای استان البرز با حضور استاد مرتضی سرهنگی و نویسندگان و پژوهشگران البرزی برگزار می گردد.

خسرو عباسی مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر گفت: این نشست تخصصی درخصوص ویژگی ها و روش های تالیف و تدوین فرهنگنامه شهدا با حضور نویسندگان و پژوهشگران استان البرز برگزار می گردد.

وی در ادامه گفت: اساساً این برنامه در راستای  تبادل دیدگاهها و تجربیات استاد مرتضی سرهنگی و پژوهشگران جوان بگونه ای است که پژوهشگران با ایشان درخصوص شیوه های نوین نگارش فرهنگنامه به  بحث و تبادل نظرخواهند نشست. ضمناً پس از این نشست اعضای شرکت کننده از گنجینه ارزشمند اسناد و مدارک شهدای البرز درکانون فرهنگی شهید سبحانی سپاه البرز دیدن خواهند کرد.

لازم به ذکر است این نشست  روز سه شنبه ۱۴ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷  در محل کانون فرهنگی شهید سبحانی سپاه کرج برگزار می گردد.

نگارانه

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x