تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

فتنه گران در بدنه دولت و دستگاه های اجرایی در اندیشه فتنه جدید هستند

  • کد خبر : 173732
  • 03 دی 1395 - 17:15
فتنه گران در بدنه دولت و دستگاه های اجرایی در اندیشه فتنه جدید هستند

امام جمعه مهرشهر:خیلی از افرادی که در فتنه ۸۸ دست داشتند توبه نکردند و در دستگاه های اجرایی و بدنه دولت در صدد فتنه گری هستند.

به گزارش «کمال مهر»؛ حجت الاسلام یدالله رضایی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته (۳دی) مهرشهر گفت: ۹ دی امت با ولایت تجدید میثاق کرد، بهترین تعبیر جملات مقام معظم رهبری است که فرمودند:” مطمئن باشید روز ۹ دی در تاریخ ماند این روز متمایزی شد و شاید به یک معنا بشود گفت شرایط کنونی این حرکت مضاعفی داشت کار بزرگی بود! دست قدرت خدا و روح حسین بن علی در این روز دیده شد.

رضایی درادامه هدف اصلی فتنه۸۸ را  فتنه آمریکایی و صهیونیسیتی عنوان کرد و اظهار داشت: هدف فتنه این بود که مردم را در مقابل ولایت فقیه قرار بدهند.

وی در ادامه تصریح کرد:آثار مخرب فتنه  عامل بحران هایی گسترده در کشور شد و این اتفاق در تاریخ ماند و به ظاهر اعتراضی به نتیجه  انتخابات ریاست جمهوری بود و با عنوان تقلب در انتخابات شکل گرفت اما هدفشان  براندازی نظام بود.

امام جمعه مهرشهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اصلی ترین هنر سران فتنه در این جریان گفت: پس از سالها عناصر ضد انقلاب و بدخواه و کسانی که زاویه داشتند به امید فتنه سبز این افراد وابسته به دشمن را آوردند وسط میدان و به اموال عمومی و نظام اسلامی خدشه وارد شد.

رضایی ماهیت فتنه ۸۸ را کودتای مخملی عنوان و در ادامه تصریح کرد:بعد از توطئه جنگ تحمیلی مهم ترین اردوگاه استکبار و جبهه کفر بعد از انقلاب فتنه۸۸ بود، رسانه های بیگانه با انواع وسایل ارتباطی فضای تلخی را ایجاد کرده بودند بهائیت و اپوزسیون خارجی هم وارد شده بودند و سران فتنه نیز هنجار شکنی را به اوج رساندند.

وی ادامه داد: رسماً شعار مرگ بر آمریکا را حذف کردند تمثال امام را پاره کردند و اینها شعار  مرگ بر ولایت فقیه  سر می دادند و سران فتنه  آنها را خداجوی عنوان می کردند.

 

امام جمعه با اشاره به روز عاشورای حسینی ایام فتنه ۸۸ گفت: ۵۰۰ نفر را اطراف میدان ولیعصر جمع آوری کردند و خیمه های امام حسین را آتش زدند دستور دادند به پایگاه ها و حوزه های بسیج و هیئات حمله کنید؛مساجد را آتش بزنید در این زمان بود که همه آمدند به میدان متوجه شدند که این فتنه  با اسلام و انقلاب کار دارد.

حجت الاسلام رضایی در پایان خاطر نشان کرد: خیلی از افرادی که در فتنه ۸۸ دست داشتند توبه نکردند و در حال فعالیت هستند و خیلی از اینها در گلو گاه های حساس کشور در بدنه دولت و دستگاه های اجرایی در پی اندایشه ها و فتنه های دیگری هستند که ان شاالله شکست خواهند خورد.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173732

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x