تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد برای مقابله با آسیبهای اجتماعی

  • کد خبر : 173622
  • 02 دی 1395 - 9:43
استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد برای مقابله با آسیبهای اجتماعی

مدیرکل اجتماعی استانداری تهران گفت: یکی از مهمترین راههای کاهش آسیبهای اجتماعی می‌تواند از سوی سازمانهای مردم نهاد انجام پذیرد.

گروه سبک زندگی «کمال مهر»، سیاوش شهریور روز چهارشنبه در هفتمین نشست ستاد آسیبهای اجتماعی اظهار کرد: یکی از مهمترین راههای کاهش آسیبهای اجتماعی می‌تواند از سوی سازمانهای مردم نهاد انجام پذیرد.وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد می‌توانند کمک کار سازمانهای دولتی در مسئله آسیبهای اجتماعی باشند و باید به طور جد با آسیبهای اجتماعی مقابله کرد.

مدیرکل اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: در طی سه سال گذشته تا کنون تاکید بر گسترش سازمانهای مردم نهاد در بحث مقابله با آسیبهای اجتماعی مورد توجه قرار داشته است.

شهریور خاطرنشان کرد: در طی سه سال گذشته با ۷۰۰ تقاضای سازمانهای مردم نهاد موافقت کرده‌ایم که ۳۰۰ پروانه نیز برای متقاضیان صادر شده است.

استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد برای مقابله با آسیبهای اجتماعی

وی تاکید کرد: مسئله آسیبهای اجتماعی یکی از دغدغه‌های مسئولان و مردم محسوب می‌شود و همه باید برای کاهش آن دست به دست هم دهیم تا شاهد رضایتمندی در این حوزه باشیم.

در این جلسه تمامی دستگاههای مرتبط با آسیبهای اجتماعی گزارشهای لازم در زمینه مقابله با آسیبهای اجتماعی را بیان کردند و تمهیداتی برای رفع آسیبها اندیشیده شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x