تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

رهبری فریاد می زند تا موانع آمدن عدالت حقیقی مرتفع شود/ ترویج فساد در جامعه پایمال شدن خون شهدا و طولانی شدن ظهور است

  • کد خبر : 172118
  • 10 آذر 1395 - 14:48
رهبری فریاد می زند تا موانع آمدن عدالت حقیقی مرتفع شود/ ترویج فساد در جامعه پایمال شدن خون شهدا و طولانی شدن ظهور است

حجت الاسلام محمود صادقی سرایانی: ما رفتیم تا عدالت را اجرا کنیم و مقدمات ظهور امام زمان “عج” را فراهم کنیم، تا زمینه برای حکومت عادلانه امام زمان فراهم شود و اگر امروز رهبری فریاد می‌زنند فساد مالی و فساد اقتصادی اینها همه مانع آمدن آن عدالت حقیقی است؛ یعنی رهبری فریاد می‌زنند که این همه موانع را بردارید.

به گزارش «کمال مهر»؛ حجت الاسلام محمود صادقی سرایانی ظهر امروز (۱۰آذر)در مراسم یادواره شهدای مهرشهر در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) گفت: اجر و ثواب شهادت آن قدر عظیم است که خداوند می گوید شهید زنده است، درجه حیات آنها با مرگ دیگران متفاوت است.

وی افزود:سعادت این شهدا به قدری است که هم درجه اهل بیت(ع) و پیامبر (ص) چون مقام شهادت در جایگاه این بزرگوار است.

سرایانی در ادامه با ذکر کرامتی از شهدا در خصوص توسل یک خانم در شیراز به شهدا اظهار داشت: زن و شوهری ۱۴ سال بچه دار نمی شدند و در یک جریانی همسر این مرد با توسل به شهدای مدفون در گلزار شهدا در عالم رویا یکی از شهدا بنام “سعید سلیمانی” به او می گوید، از سید الشهدا برای شما طلب اولاد میکنم.

وی ادامه داد: شهدا وسیله فیض الهی اند و می توانند برای ما از خداوند و اهل بیت (ع)طلب حاجت کنند و باعث خیر و برکت شوند و این دور از انتظار نیست.

این جانباز دفاع مقدس در خصوص جریان شهادتش گفت: من ۲۵ روز در کما بودم و شهید شدم و به سرد خانه برده بودند و قبری برایم کنده بودند و مقدمات تشییع جنازه برایم فراهم شده بود.

وی افزود: بعد از این که زنده شدم وضعیت مناسبی نداشتم و در عالم رویا امام رضا(ع) را زیارت کردم و به ایشام عرض کردم که آقا ما شهید نشده ایم لیاقت نداشتیم اما دلم گرفته است و ما را به منزل خود ببرید ، در همین حین متوجه شدم که از طرف حرم امام رضا آمده اند و برای زیارت می خواهند ما را ببرند.

سرایانی در ادامه تصریح کرد: ما رفتیم تا عدالت را اجرا کنیم و مقدمات ظهور امام زمان “عج” را فراهم کنیم، تا زمینه برای حکومت عادلانه امام زمان فراهم شود و اگر امروز  رهبری فریاد می‌زنند فساد مالی و فساد اقتصادی اینها همه مانع آمدن آن عدالت حقیقی است؛ یعنی رهبری فریاد می‌زنند که این همه موانع را بردارید.

وی در ادامه تاکید کرد:هر فسادی که در جامعه رواج پیدا می‌کند، پایمال کردن خون شهدا است یعنی از بین بردن دین و طولانی کردن مسیر ظهور است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=172118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x