گروه : اخبار اصلی » اخبارمهرشهر » اختصاصی » تاپ نیوز » تیتر روان » داخلی » سیاسی » نمازجمعه
ساعت : 19:11
شناسه : 171640
تاریخ : 05 آذر 1395
بصیرت شاخصه اصلی بسیجی است/ تحریم مجدد نقص برجام است،پاسخ دندان شکن خواهیم داد بصیرت شاخصه اصلی بسیجی است/ تحریم مجدد نقص برجام است،پاسخ دندان شکن خواهیم داد

حجت الاسلام یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر؛بسیج در عرصه فرهنگسازی نقش بسازیی در جامعه دارد، و بصیرت بسیجی سر لوحه این فرهنگسازی است.

به گزارش «کمال مهر»؛ حجت الاسلام یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته (۵آذر) ضمن عرض تبریک هفته بسیج اظهار داشت:امام خمینی (ره) با وصف بسیج در تعابیر عالی و ملکوتی نشان از ماموریت الهی امام راحل در مسیر انقلاب اسلامی بوده است.

وی در ادامه افزود: بسیج در عرصه فرهنگسازی نقش بسازیی در جامعه دارد، و بصیرت بسیجی سر لوحه این فرهنگسازی است.

رضایی در ادامه با اشاره به بصیرت بسیجی خانم دباغ گفت: این یار امام و رهبری در سنگر بسیج در عرصه های مختلف حاضر شد و این الگوی تمامی زنان جامعه ما باید باشد.

وی ادامه داد: بسیجی یعنی شایانفر که با ۳۰ جلد کتاب نقشه های دشمن در عرصه جنگ نرم را نقش بر آب کرد و بسیجی یعنی مرحوم حجت الاسلام پور محمدی که در شرایط سخت در نقاط مختلف در عرصه طلبگی خدمت کردند.

امام جمعه مهرشهر در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد:مجلس نمایندگان آمریکا برای ۱۰ سال دیگر تحریم ها را تمدید کرد در صورت تصویب این طرح این نقض برجام است و با این کار آغاز گر نقض برجام هستند و ایران نیز در مقابل پاسخ آنها را خواهد داد به شدت هم پاسخ می دهیم.

انتهای پیام/