تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شرایط بحرانی اداره سهام عدالت/نمایندگان به دنبال تعیین تکلیف نهایی

  • کد خبر : 170797
  • 30 آبان 1395 - 14:13
شرایط بحرانی اداره سهام عدالت/نمایندگان به دنبال تعیین تکلیف نهایی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:اگر دولت در مورد تعیین تکلیف سهام عدالت زودتر اقدام نکند مجلس ظرف هفته های آتی با طرح تدوین شده به تعیین تکلیف این موضوع خواهد پرداخت.

 گروه اقتصادی «کمال مهر»؛  محمد رضا پورابراهیمی،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه طبق برآوردها سهم هر نفر از سهام عدالت تقریبا بیش از یک میلیون خواهد بود، افزود: سهام عدالت برای خانواده هایی که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند،می تواند دارایی قابل قبولی باشد.

پورابراهیمی، با بیان این که در مجموعه سهام عدالت مافیایی ۲۵۰ نفره تشکیل شده ،عنوان کرد: سهام عدالت با وضعیت فعلی ،بیشترین لطمه را به اقتصاد و مردم به عنوان سهام داران وارد می کند.

وی عنوان کرد: متن لایحه دولت در خصوص آزادسازی و واگذاری سهام عدالت به مردم نهایی شده ولی به سرانجام رساندن آن به هماهنگی هایی نیاز است.

پورابراهیمی ضمن بحرانی خواندن نحوه اداره سهام عدالت، تصریح کرد: اگر دولت در مورد تعیین تکلیف این سهام زودتر اقدام نکند ؛مجلس ظرف هفته های آتی با طرح تدوین شده در این رابطه به تعیین تکلیف در این موضوع خواهد پرداخت.

وی در پایان اظهار داشت: تحقیق و تفحص در مورد سهام عدالت از مجلس نهم انجام شد ولی به دلایل مختلف در دستور کار قرار نگرفت ولی با توجه به وضعیت موجود باید هرچه زودتر در مورد آن تصمیمات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x