گروه : اجتماعی » تیتر روان » فرق و مذاهب » ویژه ها
ساعت : 16:30
شناسه : 170088
تاریخ : 25 آبان 1395
انهدام شبکه انحرافی عرفان «حلقه»/ دستگیری ۱۷ نفر از اعضای شبکه انهدام شبکه انحرافی عرفان «حلقه»/ دستگیری ۱۷ نفر از اعضای شبکه

شبکه انحرافی عرفان «حلقه» در اراک با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شناسایی و ۱۷ نفر دستگیر شدند.

به گزارش«کمال مهر»؛؛ به نقل از دیار آفتاب؛براساس اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله در اختیار این رسانه قرار گرفت، شبکه انحرافی عرفان «حلقه» در اراک با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شناسایی شدند.

در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله آمده است: با توجه به مسائل فرهنگی و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر پاسداری از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی؛ مقابله با جریان‌های فعال در عرصه عرفان‌های نوظهور، در دستور کار سازمان قرار گرفت.

در بخش دیگر این اطلاعیه بیان شده است: دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد استحاله فرهنگی ملت غیور ایران بوده‌اند و یکی از روش‌های این استحاله، پرورش و حمایت از فرقه‌های نوظهور و به اصطلاح عرفانی است.

در این اطلاعیه آمده است: مروجین فرقه انحرافی عرفان کیهانی(حلقه) با ادعاهای فرا درمانی‌، عرفان، اتصال به شبکه مثبت و …. عده کثیری را به سمت خود جذب و ضمن ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی افراد به درآمد هنگفتی از این راه دست پیدا کرده اند.

سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله یادآور شده است:  به اطلاع مردم عزیز استان مرکزی می‌رساند طی عملیات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شبکه سازمان یافته عرفان انحرافی «حلقه» در اراک شناسایی شد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: پس از شناسایی با بهره گیری از اساتید مجرب ۷ نفر از مسترها و ده نفر از اعضای مؤثر این عرفان انحرافی با هماهنگی دستگاه قضا مورد ارشاد قرار گرفتند و از اعمال گذشته خود ابراز پشیمانی و ندامت کردند.

انتهای پیام/