تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نجات معجزه آسا‌ی زن ۴۵ ساله از شعله‌های حریق+ جزییات

  • کد خبر : 166765
  • 02 آبان 1395 - 15:39
نجات معجزه آسا‌ی زن ۴۵ ساله از شعله‌های حریق+ جزییات

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نجات زن ۴۵ ساله از حریق در خانه مسکونی اش معجزه آسا بود.

   گروه اجتماعی«کمال مهر»؛  جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران؛ درباره حادثه آتش سوزی منزل مسکونی ، اظهار داشت: در ساعت ۲۰:۱۲ دقیقه شب گذشته یک خانم میانسال با سامانه ۱۲۵ تماس گرفت و آتش سوزی منزل مسکونی خود را اعلام کرد اما متأسفانه به دلیل استرس زیاد بدون اطلاع دادن آدرس، تماس را قطع کرد.
وی تصریح کرد: با تماس دوباره نیروی آتش نشانی به شماره مورد نظر، دیگر هیچ پاسخی دریافت نشد به طوریکه تقریبا به موضوع مزاحمت تلفنی مشکوک شدیم.
ملکی ادامه داد: اما پرسنل ستاد فرماندهی به دلیل تجربه زیاد، از لحن صدای خانم متوجه شدند که وی مزاحم تلفنی نبوده بلکه دچار استرس و فراموشی آدرس شده است.
وی افزود: خوشبختانه ستاد فرماندهی مجهز به سیستم پیشرفته ای است که در هنگام تماس علاوه بر تلفن، آدرس محل را به صورت کلی ثبت می کند.
ملکی بیان کرد: ایستگاه آتش نشانی با توجه به حس وظیفه شناسی به همراه ۲ ایستگاه عازم محل شدند و با پرس و جوهای فراوان در نهایت محل مورد نظر را پیدا کردند.
وی ادامه داد: آتش نشان‌ها با حضور در ساختمان متوجه واحدی در طبقه ۵ شدند که کرکره این واحد از پشت بسته بود اما دود از اطراف به بیرون نفوذ می کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت عملیات را با باز کردن در منزل آغاز می کنند و متوجه خانم حدوداً ۴۵ ساله ای که در میان شعله ها محبوس شده بود، می شوند.
ملکی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشان‌ها، این خانم نجات پیدا می کند اما از شهروندان تقاضا داریم با حفظ خونسردی و کنترل استرس آدرس را گزارش دهند و در صورت امکان حادثه را به همسایه های خود اطلاع رسانی کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با ایمن سازی محل عملیات در ساعت ۲۱:۷ به پایان رسید.
انتهای پیام/
 ند
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x