تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

چگونه چند اکانت مختلف در اینستاگرام را مدیریت کنیم؟ +آموزش

  • کد خبر : 161155
  • 27 شهریور 1395 - 17:29

آیا می دانستید در اپلیکیشن اینستاگرام کاربران می توانند چند اکانت مختلف داشته باشند؟

به گزارش «کمال مهر»؛؛  اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدئوهای کوتاه است که پلتفرم عظیمی برای کسب و کارهای کوچک به منظور ترویج و تبلیغ محصولات آنها به شمار می رود. در این میان، برای افرادی که از اینستاگرام برای مقاصد حرفه ای استفاده می کنند، داشتن اکانت اینستاگرام جداگانه بسیار ضروری است و مطمئنا داشتن چند اکانت مختلف، نیازمند مدیریت خوب و حرفه ای است.

اوایل امسال شرکت اینستاگرام با اضافه کردن یک ویژگی جدید به اپلیکیشن اندروید و IOS خود، برای کاربرانش امکان داشتن ۵ اکانت جداگانه را فراهم کرد. اگر شما نیز دوست دارید که بر روی گوشی خود همزمان چند اکانت اینستاگرام را مدیریت کنید، این مراحل را انجام دهید.

* در بالای صفحه پروفایل اینستاگرام خود، بر روی گزینه Setting کلیک کنید.( بر روی سه نقطه عمودی در بالا و سمت راست اپلیکیشن)

آموزش؛ مدیریت چند اکانت مختلف در اینستاگرام

* صفحه باز شده را Scroll  کنید ( به پایین بکشید) تا گزینه Add account را در پایین صفحه پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.

آموزش؛ مدیریت چند اکانت مختلف در اینستاگرام

* سپس در صفحه جدید  username و پسورد اکانت مورد نظر خود را وارد کنید  و بر روی log in کلیک کنید.

آموزش؛ مدیریت چند اکانت مختلف در اینستاگرام

حالا هر وقت در اینستاگرام خود log in  کنید، آیکون پروفایل شما در قسمت پایین صفحه در سمت راست با عکس پروفایل اینستاگرام شما تغییر خواهد کرد. این وضعیت اکانت فعلی شما را نشان می دهد که قبلا log in کرده اید. برای باز کردن اکانت دیگر خود، فقط کافی به پروفایل خود بروید و در بالا سمت چپ ضربه بزنید تا لیست اکانت های خود را ببینید. حالا می توانید با یک کلیک، به اکانت دلخواه خود وارد شوید.

آموزش؛ مدیریت چند اکانت مختلف در اینستاگرام

برای دیدن نوتیفیکیشن های هر اکانت نیز کافی است به صفحه پروفایل مورد نظر خود بروید و username مربوط به آن اکانت را انتخاب نمایید.

اگر به هر دلیلی قصد حذف هر یک از اکانت های خود را داشتید ابتدا باید به صفحه پروفایل اکانت خود وارد شده و به قسمت setting  بروید و در پایین صفحه بر روی گزینه log out کلیک کنید. از همین روش می توانید برای حذف سایر اکانت های خود استفاده کنید.

گزارش: حسین فلاحی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=161155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x