گروه : تلویزیون و سینما » تیتر روان » فرهنگی » وبگردی
ساعت : 16:02
شناسه : 160859
تاریخ : 25 شهریور 1395
دفاع تمام‌قد احسان علیخانی از ابوالفضل پورعرب +اینستاپست

احسان علیخانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ابوالفضل پورعرب حمایت کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ در پی گفتگوی “ابوالفضل پورعرب”  با فریدون جیرانی در برنامه‌ی «سی‌وپنج»، احسان علیخانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به حمایت از وی پرداخت و عنوان کرد “برای شما کلاه از سر برمیدارم و میایستم و انقدر دست میزنم که یادتان برود ما با شما چه کردیم “.

علیخانی نوشت:
“حتما ایشون رو میشناسین ، جناب ابولفضل پورعرب …
امروز اتفاقی قسمتی از مصاحبه ایشون با فریدون جیرانی رو دیدم که خیلی حالم بد شد و خیلی دلم گرفت از همه چی ، از اینکه قهرمان نسل من گفت : وقتی مدتها مریض بودم و افتاده بودم تو خونه ، مادرم گفت: چرا کسی عیادت تو نمیاد!؟ مریض بودم و فقط می شنیدم مردم میگن : معتاد شدم ، ایدز گرفتم ، خبر مرگم پخش می شد و.اما من سرطان داشتم ، یعنی من انقدر برای این جامعه مضر بودم !؟
 کسی این حرفهارو می زد که روزی ستاره و قهرمان سینمای این مملکت بوده و یکی از دلایل نسل من در دهه ۷۰ برای رفتن به سینما . حتما ایشون هم مثل همه ما در زندگیش اشتباهاتی داشته ،اما ما باهاش چه کردیم !؟ فقط تهمت ، افترا ، شایعه و بی رحمی و. انقدر که می گفت: دیگه جون و عطش برای کار ندارم . دلیلشم حتما منم ، شما هستین ، هم صنفیهای ایشون و مدیران فرهنگی ، اما مهمترین دلیلش زدن حرف مفتِ ، که آدم خالی میکنه از عشق و انگیزه.از خودم شروع میکنم ، جناب پورعرب ، به احترام جنابعالی و خاطراتی که در حافظه من ثبت کردین برای شما کلاه از سر برمیدارم و میایستم و انقدر دست میزنم که یادتان برود ما با شما چه کردیم و از شما عذرخواهی می کنم . ببخش ما رو ، این روزها همه از صلح جهانی حرف میزنیم اما سالهاست که با همسایه و هم صنفی قهریم !! تو ببخش ، صاحب اسمت را صدا کن ، قد راست کن و تا انتها بجنگ ، تصویر ما از تو قهرمانیست که تا انتها میجنگد حتی در قصه ای که نامردانِ بی شُماری دارد . تماشاگرِ کوچک جنابعالی : احسان علیخانی”

گفتنی است؛ پورعرب در این مصاحبه از شایعات ایجادشده در مدت بیماری‌اش بسیار گله‌مند بوده است.