تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

نامه رئیس باشگاه رئال مادرید به رویانیان برای دیدار دوستانه با پرسپولیس

  • کد خبر : 15726
  • 01 بهمن 1392 - 7:28
نامه رئیس باشگاه رئال مادرید به رویانیان برای دیدار دوستانه با پرسپولیس

رئیس باشگاه رئال مادرید در نامه‌ای به رویانیان از برگزاری دیدار دوستانه بین این دو باشگاه استقبال کرد.

 

خبرگزاری فارس: نامه رئیس باشگاه رئال مادرید به رویانیان برای دیدار دوستانه با پرسپولیس

 

کمال مهر:حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  اظهار داشت: فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در نامه رسمی به محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آمادگی این باشگاه را برای بازی با پرسپولیس در سال ۲۰۱۴ میلادی اعلام کرد.

در نامه پرز خطاب به محمد رویانیان آمده است: «جناب آقای رویانیان نامه شما را دریافت کردم و از سخنان محبت‌آمیز در مورد باشگاه رئال مادرید تشکر می‌کنم. در مورد پیشنهاد شما برای بازی رئال مادرید با پرسپولیس بسیار خوشحال می‌شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه‌های تیم رئال قرار داده شود.

می‌خواهم اشاره کنم به این مطلب که امسال مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد و بازیکنان ما در این مسابقات شرکت می‌کنند و تیم‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی و نهایی می‌رسند با توجه به زمان اتمام بازی‌ها، بازیکنان باید دوره استراحت و تعطیلی معین خود را داشته باشند.

 در ادامه این نامه آمده است: ما در حال بررسی هستیم که چطور می‌توانیم با توجه به تاریخ شروع لیگ اسپانیا این مسابقه برنامه‌ریزی کنیم. با توجه به این موضوعات تقویم بازی‌های تیم ما در سال جاری مقداری پیچیده خواهد شد. با این وجود ما همه کار خواهیم کرد تا امکان برگزاری این بازی برای امسال را ممکن کنیم برای مذاکرات بیشتر دعوتنامه شما را برای سفر به مادرید ارسال خواهیم کرد.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x