تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

تولید جدیدترین داروی جلوگیری از عوارض سکته‌های قلبی در کشور

  • کد خبر : 15627
  • 30 دی 1392 - 16:05
تولید جدیدترین داروی جلوگیری از عوارض سکته‌های قلبی در کشور

مدیرعامل شرکت داروسازی سها از ورود ۴ آنتی‌بیوتیک جدید به خط تولید این شرکت خبر داد و گفت: داروهای ویژه‌ای هم برای بیماران مبتلا به ام.اس و عارضه‌های قلبی در دست تحقیق و توسعه است.

 
خبرگزاری فارس: تولید جدیدترین داروی جلوگیری از عوارض سکته‌های قلبی در کشور

به گزارش گروه اجتماعی کمال مهر، سیامک افاضلی، مدیرعامل شرکت داروسازی سها از ورود ۴ آنتی بیوتیک جدید در آینده نزدیک به خطوط تولید این شرکت اضافه خبر داد و گفت: داروهای ویژه‌ای برای بیماران مبتلا به ام.اس و مبتلایان به عارضه‌های قلبی در مراحل میانی چرخه تحقیق و توسعه شرکت قرار دارد.

افاضلی افزود: به علاوه در خط تولید آنتی‌بیوتیک‌های خوراکی، داروهای مختلف شامل فلوروکینولون‌ها و ماکرولیدها در حال تولید است.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها همچنین اعلام کرد: قرارداد منعقد شده میان شرکت داروسازی سها و موسسه رویان برای تولید جدیدترین داروی جلوگیری از عوارض سکته‌های قلبی نیز به مراحل میانی رسیده است.

افاضلی اذعان کرد: شرکت داروسازی سها با تولید NPS و مکانیزه کردن فرآیندهای تولید و استفاده از تکنولوژی IT در سیستم توزین اتوماتیک و رهگیری الکترونیک مواد در خطوط تولید، مرزهای جدیدی را در تکنولوژی داروسازی کشور تعریف کرده است. در بخش تحقیق و توسعه شرکت هم، داروهای نوینی در شرف تکمیل فرآیند و اخذ پروانه تولید است.

داروسازی سها به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه جمعیت هلال احمر برخی اقلام دارویی را تولید می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x