تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ماجراهای عجیب ۵ مرد و یک دختر در «پراید»

  • کد خبر : 155798
  • 31 مرداد 1395 - 16:23
ماجراهای عجیب ۵ مرد و یک دختر در «پراید»

مأموران بسیج، هنگام گشت شبانه در حوالی میدان آزادی به خودروی پرایدی با سه سرنشین مرد و یک دختر مشکوک شدند.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛مأموران هنگام گشت شبانه در حوالی میدان آزادی به خودروی پرایدی با سه سرنشین مرد و یک دختر مشکوک شدند. آنها وقتی خودرو را متوقف کردند ناگهان با دو مرد جوان دیگر رو به‌رو شدند که زیر پای سرنشین عقب حبس شده بودند.

مأموران بسیج بلافاصله هر شش نفر را به پایگاهشان منتقل کرده و به بازجویی از آنها پرداختند. در جریان این تحقیقات دو مرد جوان مدعی شدند از سوی پراید سوار‌ها ربوده شده‌اند. این در حالی بود که سه پسر جوان دیگر و دختر جوان اظهارات دیگری داشتند.

این اتفاق ساعت ۱۰ شب جمعه افتاد؛ مأموران بسیج هنگام گشت زنی در اطراف میدان آزادی به خودروی پرایدی مشکوک شدند.

مأموران بلافاصله خود را به خودروی مورد نظر رسانده اما ناگهان با صحنه عجیبی مواجه شدند. دختر جوانی روی صندلی جلو نشسته بود و دو مرد جوان در صندلی عقب. اما ناگهان چشم آنهابه دو مرد دیگر افتاد که زیر صندلی حبس بودند.

مرد جوان دیگری نیز رانندگی خودرو را به عهده داشت، بنابراین تمامی آنها بازداشت و صبح دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

یکی از سه پسر جوان به بازپرس «مرشدلو» گفت: «من و ایمان با هم برادریم و راننده خودرو نیز دوست ما است. سه‌شنبه گذشته خواهرم به طرز مرموزی از خانه ناپدید شده از آنجا که موفق شدیم رد و سرنخی از او به‌دست آوریم، موضوع را به پلیس اطلاع دادیم.

دو روز بعد مأموران خواهرم را به خانه برگرداندند البته به ما گفتند او بی‌هدف در خیابان راه می‌رفته که به او مشکوک شده سپس او را به خانه بازگردانده بودند. خواهرم به ما گفت که با پسر جوانی در فضای مجازی آشنا شده چند روز بعدهم پسر جوان از خواهرم خواسته خانه را ترک کند.

اما زمانی که با مخالفت خواهرم روبه‌رو می‌شود او را تهدید می‌کند که اگر به خواسته‌اش تن ندهد، عکس‌های شخصی‌اش را در فضای مجازی منتشر می‌کند. خواهرم که از این تهدید ترسیده بود، بدون آنکه به ما چیزی بگوید خانه را ترک کرده و به‌خانه پسر جوان – فرشید- می‌رود. اما در آنجا ۵ مرد خواهرم را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد او را در خیابان رها می‌کنند.

در حالی که از این ماجرا بشدت ناراحت بودیم از خواهرم خواستیم با فرشید قرار ملاقاتی بگذارد. طبق نقشه‌ای که کشیده بودیم فرشید با خواهرم قرار گذاشت نخستین محل قرار در شهریار بود اما او مدام محل قرار را تغییر می‌داد تا اینکه بالاخره محل قرار میدان آزادی تعیین شد.در میدان آزادی هم با‌ فرشید و دوستش روبه‌رو شدیم.بنابراین آنها را با تهدید سوار ماشین‌کرده و می‌خواستیم به پلیس مراجعه کنیم که خودروی گشت سررسید.

پس از این اظهارات دو پسر گروگان گرفته شده، ادعای دیگری مطرح کردند. یکی از آنها گفت: «ما کنار خیابان ایستاده بودیم که این سه مرد با تهدید چاقو ما را سوار ماشین کردند. آنها می‌گفتند باید ۶۰ هزار تومان پول بنزین و آژانسی که گرفته‌اند را به آنها بدهیم. درحالی که‌ آنها را نمی‌شناسیم.»

با توجه به اظهارات متفاوت طرفین این پرونده، بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص تا رفع ابهام‌ها و کشف حقیقت را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x