تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

  • کد خبر : 14847
  • 27 دی 1392 - 7:59
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

 

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

کیبورد سویفت کی – آندروید

بهترین صفحه کیلید موجود در مارکتها برای اندروید که تا به امروز بیش از ۷۰ هزار فروخته رفته است که نسبت به کیبوردهای پولی دیگر در رده ی اول قرار دارد ! این کیبورد با پشتیبانی خود از ۴۷ زبان دنیا از جمله زبان فارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را داشته باشد .

اگر دوست دارید سرعت تایپ خود را افزایش داده و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید این کیبرد بهترین گزینه برای شما خواهد بود به دلیل اندازه استاندارد دکمه ها ، فاصله از یکدیگر ، سایز نوشته ها که بصورت حرفه ای ساخته شده و خود با سایز صفحه نمایش شما به صورت خودکار تنظیم می شود.

این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید.

لانچر سه بعدی – سیمبیان

منوی تلفن همراه پرکاربردترین بخش از یک تلفن است که همیشه دوست داریم زیباترین حالت را داشته باشد. سیمبیان برای متفاوت کردن این فضا یک لانچر سه بعدی را رونمایی کرده است. در این لانچر تمامی آیکون ها به صورت سه بعدی و با جلوه ای خاص وجود دارند. این نرم افزار برای تلفن های همراه با سیستم آنا و بلا به راحتی کار می کنند.

این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید.

ماشین حساب مهندسی – ویندوزفون ۸

ماشین حساب یکی از وسیله های مهم و کاربردی برای هر تلفن همراهی است. اما گاهی تنها یک ماشین حساب ساده نمی تواند کار شما را راه بیاندازد پس نیاز به ماشین حساب مهندسی دارید به تازگی یک ماشین حساب مهندسی و بسیار کاربردی برای ویندوزفون به بازار آمده است که می تواند کمک بزرگی به دانشجویان یا مهندسین کند.

این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x