تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

عربستان در ریختن خون مسلمین حد و مرزی قائل نیست/مصلی جای نماز جمعه است نه تجارت

  • کد خبر : 141851
  • 21 خرداد 1395 - 15:47
عربستان در ریختن خون مسلمین حد و مرزی قائل نیست/مصلی جای نماز جمعه است نه تجارت

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: عربستان از خدا بریده و به دامان آمریکا افتاده و به جای بندگی خدا، بندگی آمریکا را پذیرفته است.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی کشور را آزاد کرد و به مسلمین عزت داد. امروز این انقلاب به دست من و شما امانت است.
وی افزود: دو خطر ما را تهدید می‌کند؛ یکی جهالت و دیگری ظلم و ستم، یکی این که انسان نداند وظیفه‌اش چیست و بصیرت نداشته باشد و دیگری آنکه با وجود داشتن بصیرت، ظلم کند.
موحدی کرمانی با اشاره به اهتمام مسئولین سه قوه برای رفع مشکلات کشور، ابراز کرد: مسئولین قوای سه گانه بایستی برای حل مشکلات کشور همچون  رفع رکود و بیکاری، کاهش تورم، مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی، مبارزه با قاچاق و اهتمام به فرهنگ اسلامی به ویژه در حوزه جوانان، کوشش کنند.
وی با اشاره به لزوم عملی کردن جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر به معنای فریب نخوردن از دشمن است و اینکه در مسائل فرهنگی از تبعیت دشمن پرهیز کنیم.

موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حج و تبعیت آل سعود از آمریکا اظهار داشت: عربستان که خود را روزی خادم الحرمین می‌دانست و امروز هم می‌داند، می‌بینیم که به چه سرنوشتی دچار شده و چطور سقوط کرده است.

وی ادامه داد: عربستان از خدا بریده و به دامان آمریکا افتاده است و به جای بندگی خدا، بندگی آمریکا را پذیرفته است. عربستان به جای فراهم آوردن مقدمات حج، کارش نسل کشی و کمک تسلیحاتی به گروه‌های تروریستی جهت ریختن خون مسلمین شده و در این کار برای خود حد و مرزی قائل نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مصلی جای نماز جمعه است نه تجارت، گفت: من از مردم خجالت می کشم که روی آسفالت داغ و زیر آفتاب، مستمع نماز جمعه هستند. این ظلم به نماز گزاران و روزه داران است.
موحدی کرمانی تصریح کرد: به شما هشدار می‌دهم که خداوند به سادگی از این ظلم نخواهد گذشت. تلاش کنید که مصلی را در طول سال برای نماز گزاران آماده کنیم.
خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش پایانی سخنان خود درباره شخصیت حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) به اسلام مسلمین و کشور که در سلطه کافران بود، عزت داد. ایشان فریاد زدند و مردم هم به خوبی پاسخ ایشان را دادند.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) فریاد زدند و مردم هم تبعیت کردند. در دوران مبارزه یک فریاد بلند بود و آن هم فریاد ولی امر بود و همین مساله رمز موفقیت شد. امروزه هم رمز موفقیت همین است.

موحدی کرمانی خاطر نشان کرد: قانون اساسی به صراحت می‌گوید که سیاست‌های کلی نظام پس از مشورت با مجمع تشخیص، توسط شخص ولی فقیه تنظیم می‌شود و پس از آن لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه چند صدایی دشمن را امیدوار کرده و به هم دلی و هم زبانی آسیب می‌رساند، گفت: بایستی همه مسائل از جمله در سیاست داخلی، خارجی، مسائل فرهنگی، اجتماعی و … حول ولی فقیه وحدت داشته باشد. مجلس خبرگان در بیانیه خود به این مساله تاکید فراوان داشت. گویندگان بایستی مراقبت کنند تا اصل هم صدایی اجرایی شود.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=141851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x