تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شکار افسران اطلاعاتی فرانسوی و آمریکایی توسط حزب الله

  • کد خبر : 138110
  • 01 خرداد 1395 - 8:26
شکار افسران اطلاعاتی فرانسوی و آمریکایی توسط حزب الله

بر اساس اطلاعات موثق امنیتی چند افسر سازمان‌های اطلاعات فرانسه و آمریکا طی یک علمیات پیچیده در حومه حلب به دام رزمندگان حزب الله افتاد ند.

 به گزارش«کمال مهر»؛، پایگاه خبری تیار لبنان با استناد به اطلاعات امنیتی موثق تاکید کرد یکی از بزرگترین سرکردگان گروه موسوم به معارضه ریاض(معارضان مورد حمایت رژیم آل سعود) و چند افسر سازمان‌های اطلاعات فرانسه و آمریکا به دام رزمندگان حزب الله افتاده‌اند که این افراد طی یک  عملیات  امنیتی پیچیده تکاوران حزب الله دستگیر شده‌اند.

این عملیات پیچیده در منطقه‌ای که مشخص نشده، ولی تحت سیطره جبهه تروریستی النصره بود، رخ داده است. سازمان‌های اطلاعاتی عربستان، آمریکا و فرانسه به تازگی اتاق عملیاتی را برای مدیریت تروریست‌های تکفیری در این مناطق ایجاد کرده‌اند.

شکار افسران اطلاعاتی فرانسوی و آمریکایی توسط حزب الله

بر اساس اطلاعات به دست آمده، عملیات پیچیده اخیر حزب الله به عملیاتی که رزمندگان این جنبش در مارس ۲۰۱۴ انجام دادند، تشبیه شده است، در آن عملیات، گروهی از رزمندگان تکاور به عمق منطقه قلمون که تحت سیطره تروریست‌های تکفیری بود، نفوذ کردند و توانستند پنج نفر از سرکردگان تروریست‌ها که کارشناس بمب‌گذاری خودرو بودند، به هلاکت برسانند. سازمان اطلاعات آمریکا از احتمال انتقال اسیران(نیروهای اطلاعاتی آمریکایی و فرانسوی) به لبنان خبر داده است.

بر اساس  این گزارش، عملیات امنیتی حزب الله در مقر جبهه النصره در حلب در واکنش به حمله اخیر تکفیری‌ها به خان طومان صورت گرفته است.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=138110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x