تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

  • کد خبر : 137928
  • 30 اردیبهشت 1395 - 9:09

ظاهراً آقای گل فوتبال ایران از پرسپولیس جدا شده تا آینده‌اش را در محیطی متفاوت دنبال کند. اخبار ضد و نقیضی از پیشنهاد تیم های اروپایی و حاشیه خلیج فارس به گوش می رسد که در این میان ظاهرا پیشنهاد ریسینگ سانتاندر جدی تر است.

گروه ورزشی «کمال مهر»؛ – مهدی طارمی از یک تیم قطری پیشنهاد دو میلیون دلاری دریافت کرده با این حال می‌گوید تحت هیچ شرایطی به بازی در لیگ ستارگان نمی‌اندیشد.

بعد نوبت به یک تیم از فوتبال ترکیه(بخوانید بشیکتاش) رسید که پیشنهاد جذب او را مطرح کند. با این حال رقم قرارداد یک‌ونیم میلیون دلاری آنها هم مهدی را وسوسه نکرد.

آقای گل پاهایش را کرده داخل یک کفش که فقط یک تیم اروپایی که جا برای پیشرفت داشته باشد، مقصد بعدی او است.

مدتی قبل صحبت از«کروتون» شده بود؛ تیمی تازه‌وارد به لیگA ایتالیا،«کالچو» و حالا خبر از پیشنهادریسینگ‌ سانتاندر می‌رسد؛ تیمی با سابقه درخشان که البته از لالیگا دور افتاده است.

گفته می‌شود تیمی که پیشنهاد مالی‌اش به مراتب پایین‌تر از بشیکتاش و قطری‌هاست، شرایط ایده‌آلی برای حضور مهدی دارد. این تیم مدعی رسیدن به سگوندالیگ(لیگ دوم اسپانیا) است و در فاز هجومی به مهره‌ای با خصوصیات طارمی نیاز دارد.

در گذرگاه پلی‌آف

فوتبال اسپانیا در سطح سوم خود- موسوم به سگونداB- چهار گروه دارد و ریسینگ‌ سانتاندر موفق شده در پایان رقابت‌های مرحله نخست صدرنشین گروهA شود.

ریسینگ‌ طی ۳۸هفته، ۷۴ امتیاز گرفته تا بالاتر از راسینگ‌فرون قهرمان شود. این تیم در مرحله پلی‌آف یکشنبه میزبان دپورتیوو ریوس است که قهرمان گروC شده است.

این تیم در صورتی که مجوز حضور در دسته دوم فوتبال اسپانیا«سگوندالیگ» را پیدا کند، می‌تواند یک شروع مناسب برای مهدی طارمی باشد که تجربه بازی در اروپا را ندارد.

۲رقیب اسپانیایی و آرژانتینی طارمی

پدرو آلوارز سرمربی ۴۰ساله راسینگ در خط حمله تیم خود دو گزینه را طی فصل اخیر مورد استفاده قرار داده است. نفر اول امانوئل ویلالبای اسپانیایی است؛ مهاجمی ۲۶ساله و چپ‌پا که در ۲۸بازی به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شده تا طی ۲۶۶۵دقیقه ۱۳گل به ثمر برساند.

نفر دوم یک آرژانتینی است که نیم‌فصل لیگ اخیر از تیم لیگ‌برتری سان‌مارتین سان‌خوان کشورش راهی ریسینگ‌ سانتاندر شده است. فاکوندو پومپیدوی ۲۷ساله با ۱۸۶سانتی‌متر بلندی‌قامت، سال۲۰۱۵ در فوتبال آرژانتین سه گل زد و آخرین این گل‌ها در هفته بیستم مسابقات وارد دروازه ریورپلاته شد؛ گلی که البته سه‌امتیازی بود و پیروزی یک بر صفر سان‌خوان را رقم زد. پومپیدو بعد از اضافه شدن به سانتادر طی ۱۵بازی و ۸۸۴دقیقه، سه گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

اینکه مقصد بعدی طارمی ریستینگ‌ سانتاندر خواهد بود یا تیم دیگری هنوز مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد در صورت صعود این تیم به سگوندالیگ شرایط برای بازی مستمر طارمی در آن مساعد باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x