تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تور گردشگری کرجی بخاطر رقص«مادری» را در بیابان رها کرد

  • کد خبر : 137282
  • 27 اردیبهشت 1395 - 13:12
تور گردشگری کرجی بخاطر رقص«مادری» را در بیابان رها کرد

برای دیدن مراسم گلاب گیری در تور یکروزه کاشان در آژانس هواپیمایی «آ» ثبت نام کردیم و بعد از حرکت حدود ساعت ۶ صبح موزیک بسیار تندی با صدایی گوش‌خراش پخش شد.

به گزارش «کمال مهر»:برای دیدن مراسم گلاب گیری در تور یکروزه کاشان در آژانس هواپیمایی «آ» در کرج ثبت نام کردیم و بعد از حرکت حدود ساعت ۶ صبح موزیک بسیار تندی با صدایی گوش‌خراش پخش شد.

صحبت‌های بالا بخشی ازگفته‌های تنها خانم «چادری» تور یکروزه‌ای بود که از کرج به سمت کاشان حرکت کرده بودند، مطالبی که این خانم در ادامه به خبرنگار «کمال مهر» می گوید ابعادی از قانون نانوشته تورهای یک روزه در این شهر را بیان می‌کند.

خانم نفری در ادامه می گوید: پخش موسیقی به حدی غافلگیرانه بود که پرده گوشم تا یکساعت ارتعاش داشت، بعد هم دختر و پسری وسط اتوبوس شروع به دست و جیغ و رقص کردند. هر چقدر به لیدر تور خواهش کردیم که صدا را کم کند و یا جای بنده و همسرم را عوض کنند و یا حداقل باندی که جلوی ما قرار داشت را بپوشانند تا صدا کمتر شود، در پاسخ به ما گفت:«هیچ راهی ندارد  و اصلاً قانون تور همین است امکان ندارد صدا کمتر شود و تنها راه این است که شما با ما نیاید»؛ و بعد از عوارضی قم ساعت ۷ صبح که برای صبحانه توقف کرده بودند  ما را وسط بیابان رها کردند.

این شهروند کرجی که به گفته او جای پدر و مادر های مسافران این اتوبوس بودند، در ادامه می گوید؛ چرا در مملکت اسلامی بخاطر پوشیدن چادر باید دریک وسیله نقلیه عمومی عذرم خواسته شود و یقین دارم اگر پوشش دیگری داشتم با من اینگونه رفتار نمی شد و مورد تمسخر و کنایه های بد آنها نمی شدم. و اینکه هنگام ثبت نام از «پخش موسیقی و رقص» و قوانین تور اطلاع رسانی نکردند.

آنچه که ذکر شد تنها ۳ روزپیش( ۲۲ اردیبهشت ۹۵) دریکی از تورهای آژانس هواپیمایی رسمی در کرج  رخ داده است، براستی تورهای گردشگری رسمی و غیر رسمی در کشور چگونه مدیریت می شوند! دستگاه نظارتی برای عملکرد نوع برگزاری این تورها در کشور اسلامی ایران چگونه است!؟ و مسئولین در خصوص این اقدامات غیر اخلاقی چه پاسخی دارند؟ چه قوانینی برای برگزاری این تور ها از لحاظ برگزاری و اجرا تدوین شده است و تکلیف مردم چیست؟

این موضوع  در حالی پیگیری است و اخبار تکمیلی آن در ادامه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

عکس خبر تزیینی است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=137282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x