تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

  • کد خبر : 52170
  • 30 مرداد 1393 - 18:01

کارشناس هواشناسی خبر داد وزش باد شدید و گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام کارشناس هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز و فردا به سبب وزش باد شدید شمالی در سطح زمین وقوع گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام پیش بینی می‌شود. فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار […]

کارشناس هواشناسی خبر داد

وزش باد شدید و گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام

کارشناس هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز و فردا به سبب وزش باد شدید شمالی در سطح زمین وقوع گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام پیش بینی می‌شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز “پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۳” اعلام شد که طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید برای استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، هرمزگان و جنوب کرمان پیش بینی می‌شود و طی این مدت انتظار رخداد رگبارهای پراکنده نیز در ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های شمالی البرز وجود دارد.

وی افزود: امروز تشدید رگبارهای موقت گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در دامنه‌های زاگرس در استان‌های لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، فارس، خوزستان، هرمزگان، جنوب کرمان، غرب اصفهان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش بینی می‌شود.

 
گودرزی گفت: از بعدازظهر امروز و فردا به سبب وزش باد شدید شمالی در سطح زمین وقوع گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام پیش بینی می‌شود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی ۲ روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری، در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک و رشد ابر در ارتفاعات و فردا کمی ابری، در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک و رشد ابر در ارتفاعات و روز شنبه، کمی ابری، در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک و رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

نام استان بیشینه دما کمینه دما نام استان بیشینه دما کمینه دما
آذربایجان شرقی ۳۵ ۱۷ فارس ۳۹ ۲۳
آذربایجان غربی ۳۳ ۱۳ قزوین ۳۷ ۱۶
اردبیل ۳۲ ۱۲ قم ۴۱ ۲۲
اصفهان ۳۵ ۲۰ کردستان ۳۹ ۱۴
البرز ۳۶ ۱۹ کرمان ۳۵ ۱۶
ایلام ۳۶ ۱۹ کرمانشاه ۳۷ ۱۷
بوشهر ۳۷ ۳۰ کهکیلویه و بویراحمد ۳۷ ۱۵
تهران ۳۷ ۲۴ گلستان ۳۸ ۲۱
چهارمحال و بختیاری ۳۲ ۸ گیلان ۳۶ ۲۱
خراسان جنوبی ۳۵ ۱۶ لرستان ۳۹ ۲۰
خراسان رضوی ۳۶ ۲۰ مازندران ۳۷ ۲۱
خراسان شمالی ۳۷ ۱۲ مرکزی ۳۴ ۲۰
خوزستان ۴۹ ۲۸ هرمزگان ۳۷ ۳۲
زنجان ۳۷ ۱۵ همدان ۳۶ ۱۷
سمنان ۳۵ ۲۴ یزد ۳۹ ۲۱
سیستان و بلوچستان ۳۷ ۱۶

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x