تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

خطر شیوع سویه جدید کرونا در کمین است

  • کد خبر : 229299
  • 13 آذر 1400 - 15:38
خطر شیوع سویه جدید کرونا در کمین است

استاندار البرز با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جدیت صورت گیرد، گفت: تقویت امکانات و زیرساخت های درمانی استان نیازمند پیگیری مجدانه و تلاش جهادی دانشگاه علوم پزشکی البرز است؛ باید خطر شیوع سویه جدید کرونا را جدی بگیریم.

به گزارش کمال مهر؛ مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: مقابله با کرونا در استان باید پویا تر شود.

وی ادامه داد: اکنون در معرض خطر موج ششم شیوع کرونا قرار داریم و این سویه در چندین کشور آغاز شده است.

عبداللهی گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست و در تمامی استان ضرورت دارد که رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جدیت صورت گیرد.

وی افزود: بازدید های سرزده از بیمارستان‌های استان داشته ام و تاکید دارم که باید روند خدمات رسانی به مردم متحول شود.

استاندار البرز گفت: در بیمارستان های استان با نگرش جدید و عزم جدی می توان شرایطی را فراهم کرد که با امکانات فعلی نیز مردم خدمات بهتری را بگیرند.

وی افزود: شرایط و زیرساخت های بیمارستان های استان برای کادر بهداشت و درمان نیز باید ارتقا یابد تا رسیدگی بهتری به بیماران داشته باشند.

عبداللهی گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز مکلف است که برنامه ۵ ساله با برش های سالانه خود را تهیه کرده و ارائه دهد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید در خصوص ارتقا سرانه های تخت بیمارستانی و سایر نیازهای خود اقدام کند و در این رابطه برنامه داشته باشد.

استاندار البرز گفت: دانشگاه باید پیرو مذاکراتی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم، در راستای ایجاد یک بیمارستان هزار تختی در البرز پیگیر باشد.

وی افزود: تمامی دستگاه های استان باید به وظایف خود آگاه باشند و زیرساخت های حوزه خود را با همفکری، خردجمعی و انسجام، تقویت کنند.

انتهای پیام/

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x