تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

تولیدکنندگان‌ مصالح ساختمانی غیر استاندارد در البرز احضار می شوند

  • کد خبر : 229062
  • 09 آذر 1400 - 16:17
تولیدکنندگان‌ مصالح ساختمانی غیر استاندارد در البرز احضار می شوند

مدیرکل استاندارد البرز از اجرای طرح ویژه نظارت بر تولید کنندگان تیرچه و بلوک ساختمانی غیر استاندارد در سطح استان خبر داد.

به گزارش کمال مهر؛ امیرحسین محتشم، مدیرکل استاندارد البرز گفت: ضرورت اجرای دقیق ضوابط قانونی و دقت عمل مهندسان ناظر به ویژه در خصوص نظارت بر مصالح ساختمانی مطرح و مورد تاکید قرار گرفته است.

محتشم خطاب به شهروندان  افزود: در صورت مشاهده و آگاهی از مکان واحد های زیر زمینی تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد، مراتب را به اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند تا متخلفین  شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

او  از شناسایی و معرفی یکی از واحد های غیر مجاز تولید تیرچه نامرغوب به مراجع قضایی خبر داد و گفت: دادگاه برای این متخلف حکم شش ماه حبس تعزیری و ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی صادر کرد.

مدیرکل استاندارد البرز خطاب به انبوه سازان و دیگر عوامل دست انداز ساخت و ساز ها افزود: تیرچه و خرپای تیرچه مشمول استاندارد اجباری است ، لذا استفاده  انواع نامرغوب این نوع مصالح ساختمانی خودداری کنند.

مدیر کل استاندارد البرز گفت: رعایت الزامات استاندارد ملی در استحکام بنا به ویژه در مقابل حوادث غیر مترقبه و طبیعی بسیار موثر است.

انتهای پیام/خ

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x