تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

وضعیت پارکینگ دهکده گردشگری باغستان ساماندهی می‌شود

  • کد خبر : 229057
  • 09 آذر 1400 - 16:24
وضعیت پارکینگ دهکده گردشگری باغستان ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: فضایی که به عنوان پارکینگ دهکده گردشگری باغستان مورد استفاده قرار گرفته متعلق به شهرداری نیست و مالک خصوصی دارد.

به گزارش کمال مهر؛ پیمان بضاعتی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از وضعیت پارکینگ دهکده تفریحی باغستان گفت: فضایی که به عنوان پارکینگ دهکده گردشگری باغستان مورد استفاده قرار گرفته متعلق به شهرداری نیست و مالک خصوصی دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افزود: با هماهنگی صورت گرفته با مالک این زمین بنا شده پیمانکاری برای استقرار نگهبان در این محوطه و ایجاد سازوکاری برای صدور قبض پارکینگ معرفی شود تا از این طریق ایمنی خودروهای خانواده‌هایی که برای تفریح به دهکده گردشگری باغستان می‌آیند تامین شود.

بضاعتی پور با اشاره به سازوکار خرید و توزیع لباس و کفش کار سبزبانان شاغل در شهرداری کرج گفت: ۱۰ نفر از سبزبانان به عنوان نماینده این قشر زحمت کش انتخاب و راحت ترین لباس و کفش را از میان گزینه‌های پیشنهادی انتخاب کرده‌اند.

او افزود: با توجه به اینکه تعداد سبزبانان شاغل در مناطق دهگانه زیاد است، نمی‌توان سلیقه و نظر همه آنها را در انتخاب لباس و کفش لحاظ کرد.

انتهای پیام/خ

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=229057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x