تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نقره داغ ۷ نانوایی متخلف در البرز

  • کد خبر : 228951
  • 07 آذر 1400 - 17:30
نقره داغ ۷ نانوایی متخلف در البرز

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز گفت: در طرح بازدید از مراکز فروش نان در سطح استان که طی ۲۴ ساعت به اجرا درآمد، از ۸۶ واحد بازدید و ۷ نانوایی متخلف پلمب شدند.

به گزارش کمال مهر؛ سرهنگ حمیدرضا افشاری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز گفت: در راستای نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی نان فروشی و پیشگیری از تخلفات مربوط به این صنف، طرح بازدید از خبازی‌های سطح استان در دستورکار پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ افشاری افزود: در این طرح که به صورت همزمان در طی ۲۴ ساعت در قالب ۱۲ تیم عملیاتی در سطح استان البرز به اجرا درآمد، از ۸۶ نانوایی بازدید شد که ۷ واحد به دلیل تخلفات متعدد با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی البرز با اشاره به صدور اخطاریه پلمب برای ۲۷ نانوایی متخلف گفت: به این واحد‌ها ۱۰ روز مهلت داده شد تا معایب احصاء شده را برطرف کنند.

سرهنگ افشاری با بیان این که پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها بر نحوه فعالیت صنوف نظارت می‌کند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرمی از سوی واحد‌های صنفی، موضوع را با کارشناسان پلیس در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/خ

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x