تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

فروش مواد پروتئینی تنظیم بازار با قیمت آزاد

  • کد خبر : 228943
  • 07 آذر 1400 - 17:30
فروش مواد پروتئینی تنظیم بازار با قیمت آزاد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: متصدی یکی از سردخانه های شهر کرج که مرغ و گوشت تنظیم بازار را به قیمت آزاد به شهروندان می فروخت، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش کمال مهر؛ سرهنگ محمد معظمی گودرزی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه متصدی یکی از سردخانه ها در شهر کرج مرغ و گوشت تنظیم بازار را به قیمت آزاد به شهروندان ارائه می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت خبر به همراه نماینده اداره صمت به سردخانه مورد نظر در منطقه گلشهر اعزام و ضمن دستگیری فرد متخلف، او را برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف حدود یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت خارج از شبکه توزیع گفت: در این برهه از تاریخ کشور که دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه معیشت مردم را مورد حمله قرار داده اند، عده‌ای سودجو با دور زدن قوانین سفره مردم را کوچک‌تر می‌کنند تا سود بیشتری دریافت کنند که پلیس به عنوان خادم مردم برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/خ

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x