تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند

  • کد خبر : 228519
  • 01 آذر 1400 - 20:56
خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند

بمناسبت هفته بسیج مدیران شهری کرج با حضور درمنزل شهیدان ایزدیار،فیضی و فرمانی از شهدای گرانقدر این خانواده های معزز تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش کمال مهر ، بمناسبت هفته بسیج مدیران شهری کرج با حضور درمنزل شهیدان ایزدیار،فیضی و فرمانی از شهدای گرانقدر این خانواده های معزز تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار که با حضور سرپرست منطقه ۸،سخنگو و رئیس کمیسیون حقوقی و املاک، رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکتها برگزار گردید.

ضمن استماع درد و دل خانواده های معزز شهدا دستورات لازم در جهت رفع مشکلات مرتبط با شهرداری صادر گردید.

مهدی رشیدی که به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر کرج و جمعی از همکاران در این دیدارها حضور یافته بود، با گرامیداشت هفته بسیج هدف از این دیدارها را تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و تصریح کرد: دیدار از خانواده‌های شهدا و لمس شیوه زیستن آنها همان موضوعی است که فرموده مقام معظم رهبری در شناخت سبک واقعی زندگی ایرانی و اسلامی است و ما نیز محور برنامه های خود را بر همین محور قرار داده ایم.

سرپرست منطقه ۸ در این دیدار با تجلیل از ایثارخانواده شهدای انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا ولی نعمت ما هستند و دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت را در مسئولین دو چندان می کند.

وی اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

وی در ادامه دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.
وی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند

در پایان از مقام شامخ شهیدان تجلیل و هدایای به رسم یاد بود اهداء گردید.
مهدی سرداری
انتهای خبر /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x