تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست

  • کد خبر : 228358
  • 01 آذر 1400 - 16:53
بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست

امام جمعه کرج در دیدار فرماندهان سپاه به مناسبت هفته بسیج گفت: اخلاق مداری در بسیج موجب مانا بودن بسیج است.

به گزارش کمال مهر ،آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: نباید بگذاریم نیرو‌های بسیج از لحاظ اعتقادی ضعیف شوند و باید از لحاظ اخلاقی و اعتقادی سرآمد باشند و این موضوع مهمی است که باید دائم رصد و تقویت شود.

امام جمعه کرج افزود: بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت عمیق دوست و دشمن از دیگر ویژگی‌های بسیج است.

او گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های ماندگار بودن بسیج، علو همت است که بزرگ فکر می‌کند و نسبت به دنیا وابستگی ندارد و با توکل به پروردگار در مسیر درست پیش می‌روند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: بسیجی همیشه در میدان است و حضور مهربانانه در عرصه‌های مختلف به ویژه در کمک‌های مردمی سرآمد است.

امام جمعه کرج  گفت: بسیج در فناوری، تولید، سازندگی، فرهنگ و هنر پیشتاز است به جناح‌های سیاسی وابستگی ندارد، تفکر انقلابی را ترویج و توسعه می‌دهد و هیچ وقت افول نکرده است.

او افزود: بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست، مجاهد است، اما بی انضباط و افراطی نیست، اگر کاری پیش آید برای کمک در میدان است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه سخنان خود گفت: بسیجی عمیقا متعبد است و خرافی نیست، متدین است، اما متهجر نیست، اهل جذب است و اهل تساهل از اصول نیست، طرفدار علم است و ریاکار نیست.

امام جمعه کرج  افزود: محرومیت زدایی مهم است و این تفکر که می‌تواند نقش اصلی را ایفا کند، تفکر بسیجی و جهادی است، باید تفکر بسیجی مدیریت فرهنگ را برعهده بگیرد که آنهم تفکر جهادی است.

او گفت: هرچند دشمن مخالف این تفکر بسیجی و جهادی است و می‌خواهد جلوی ماندگاری بسیج را بگیرد، اما تا امروز به فضل پروردگار بالنده است و از همه مهمتر اینکه بسیج دستش در دست، ولی جامعه است و به این دلیل دشمنی‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

انتهای پیام / ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228358

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x