تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

زورگیران چهارباغ را شناسایی کنید

  • کد خبر : 228336
  • 30 آبان 1400 - 22:38
زورگیران چهارباغ را شناسایی کنید

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اعلام خبر بازداشت عناصر زورگیری خشن در این حوزه قضایی از دستور برای انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان این باند خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به بازداشت عوامل زورگیری و سرقت خشن در حوزه قضایی چهارباغ گفت: اخیرا شاهد چندین فقره سرقت خشن، از مسافران در شهرستان بودیم که با صدور دستور قضایی، شناسایی سریع متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان این پرونده اعلام کردند که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیرهای حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوار کردن مسافر کرده و پس از طی مقداری از مسیر، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران کرده و سپس با بستن دست و پای آن ها و تعرض، در مکان های خلوت و بیابان رها می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی کردند اضافه کرد: پس از ارجاع پرونده، پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با تشکیل تیم ویژه نسبت به بررسی مسیرهای تردد متهمان اقدام کرد که با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیری شدند.

وی با بیان اینکه با دستور قضایی، چهره و اسامی متهمان از طریق رسانه ها انتشار می یابد، متذکر شد: چنانچه افرادی مورد سرقت توسط اعضای این باند قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x