تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

دولت جدید در میدان است

  • کد خبر : 228255
  • 28 آبان 1400 - 15:16
دولت جدید در میدان است

حجه الاسلام و المسلمین یداله رضائی :دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده است، که دولت در میدان است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است که خود نشان از جنبه ی روحی و انگیزشی دولت دارد .

به گزارش کمال مهر ، نماز جمعه مهرشهر به امامت حجه الاسلام و المسلمین یداله رضائی در روزه جمعه ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ در محله مصلای مهرشهر برگزار گردید.

امام جمعه مهرشهر گفت : در جنبه ی رویکردی ،امتیاز مهم و اساسی دولت کنونی نگاه‌های انقلابی و رویکرد‌های صحیح و نگاه به عظمت ملت ایران است و نگاه به غرب نیست  دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده است، که دولت در میدان است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است که خود نشان از جنبه ی روحی و انگیزشی دولت دارد .

رضایی تصریح کرد : اقدامات خوب دولت در حدّ خود یک نصاب مقبول به شمار می‌آید و در جنبه ی عملکردی،موفقیت های دولت در زمینه ی واکسیناسیون عمومی ،پرداخت حقوق ماهیانه کارمندان از این جمله می باشند.

حجه الاسلام و المسلمین یداله رضائی  تشریح کرد : امام برای رفع گرانی‌های بی رویه و بی منطق مانند قیمت مواد غذائی ،خودرو و مسکن تدابیر فوری و قابل تحقق اتخاذ نماید.

حجه الاسلام و المسلمین رضائی گفت : اتخاذ مواضع هماهنگ و محکم در حوزه مسائل اقتصادی و پرهیز اعضای دولت از مصاحبه‌های مکرر و بعضاً متناقض در موضوعات اقتصادی تلاش بیشتر برای تحقق وعده‌های اعلام شده در نقشه راه دولت طبق جدول زمانی اعلام شده گفتگوی صریح و صمیمی با مردم و در میان گذاشتن موانع و مشکلات موجود خروجی‌محورکردن سفرهای استانی دولت در همه ی سطوح ضرورت تداوم اتخاذ مواضع هوشمندانه در مذاکرات برای رفع یکمرتبه تحریم ها اتخاذ تدابیر لازم برای ثبات و آرامش در بازار سرمایه و بورس که متاسفانه زندگی بیش از ۴۰میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده است.

امام جمعه مهرشهر ادامه داد : دشمن درانجام عملیات ها ی متعدد بر علیه ما به این نتیجه رسید که ما توان براندازی نظام ایران با یک یا چند عملیات بزرگ را نداریم اما می‌توانیم با سلسله عملیات امنیتی، نظامی و رسانه‌ای کوچک، بر پیکره ایران ضربات متعدد وارد کنیم عملیات کور و بزدلانه‌ای چون؛ حمله هکری به سیستم حمل و نقل ریلی در مردادماه ، حمله هکری به سامانه سوخت‌رسانی و پمپ‌بنزین‌ها، هدف قرار دادن مراکز هسته‌ای و دفاعی با عملیات پهپادی ،  ترور نیروهای موثر مانند شهید فخری‌زاده، تشدید تحریم نفتی ایران توسط بایدن، ضربه به جبهه مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و … نمونه هایی از همین عملیات هزاران ضربه چاقو است. و این همان چیزی است که حضرت آقا فرمودند که؛ دشمن با فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی( آشوب‌سازی) می‌خواهد ملت ایران را به ستوه آورد.

رضایی تشریح کرد : دشمن در شرایط کنونی از حضور دولت انقلابی و مجلس انقلابی و قوه قضاییه انقلابی و انسجام و همدلی ایشان برای رفع مشکلات مردم، سخت ترسناک و بیمناک است. او درصدد است نگذارد امید به وجود آمده در مردم به شرایط جدید پایدار بماند. استکبار رسانه‌ای در صدد است با این تحرکات و عملیات با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد.

 

مهدی سرداری

انتهای خبر /ا ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x