تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

زورگیران فردیسی در دام قانون

  • کد خبر : 228220
  • 28 آبان 1400 - 12:40
زورگیران فردیسی در دام قانون

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: سارقی که با در دام انداختن افراد کم سن و سال و بانوان در مناطق خلوت و کم تردد شهرستان فردیس اقدام به ۵۰ فقره زورگیری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش کمال مهر ، کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس،  گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری از افراد کم و سن سال در نقاط مختلف شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که متهم به صورت انفرادی با انتخاب سوژه‌های خود از بین افراد کم سن و سال، خانم‌ها و افرادی که در ساعات خلوت شبانه روز در اماکن و محل‌های خلوت تردد داشتند با بهانه‌های واهی از جمله پرسیدن آدرس و گرفتن فندک اقدام به سرقت لوازم آن‌ها می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: بد  شناسایی هویت سارق و مخفیگاه وی، ماموران به صورت نامحسوس تحرکات وی را تحت نظر قرار داده و موفق شدند او را حین سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

ملکی با اشاره به توقیف موتورسیکلت متهم که به وسیله آن به سرقت می پرداخت، گفت: نامبرده در تحقیقات تکمیلی به ۵۰ فقره سرقت با شیوه زورگیری و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه تا کنون  ۸ نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش ها در جهت شناسایی سایرین ادامه دارد، خطاب به سارقان زورگیر گفت: هشدار می‌دهیم هیچ مماشاتی با افرادی که حس امنیت را در جامعه خدشه دار می‌کنند نخواهیم داشت. همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک بدون درنگ با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و موارد رویت شده را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x