تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال افسران واقعی جنگ نرم

  • کد خبر : 228174
  • 27 آبان 1400 - 21:14
برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال افسران واقعی جنگ نرم

مهدی جعفری جوزانی گفت: برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران واقعی جنگ نرم در مقابل استکبار هستند.

به گزارش کمال مهر ، مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در آئین دومین گردهمایی فعالان فضای مجازی که صبح امروز در سالن شهدای کانون شهید سبحانی برگزار شد، گفت: مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) چند سالی است که فعالیت خود را در فضای سایبری آغاز کرده است.

مهدی جعفری جوزانی ادامه داد: سومین دوره این رویداد در ۳۱ استان کشور برگزار شد و برگزیدگان رویدادهای استانی در  ۲ تا ۵ آذر ماه در مرحله کشوری با یکدیگر رقابت می کنند.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۰۰ نفر در این رویداد شرکت کردند و امسال نیز این تعداد به ۲۹۶۰ نفر افزایش پیدا کرده و هر استان برگزیدگان خود را شناسایی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم برگزیدگان رویداد استانی البرز در رویداد کشوری نیز بدرخشند و حائز رتبه برتر شوند.

جعفری گفت: هدف این رویداد شناسایی استعدادهایی است که کمتر دیده شده اند و یا دیده نشده اند و بعد از شناسایی مورد توجه مرکز متنا قرار می گیرد و از توانایی آن ها استفاده می شود.

وی ادامه داد: بازی سفیر عشق، مختار و فرمانده مقاومت، خروجی استعدادهای شناسایی شده رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج  تاکید کرد: اگر استعدادها را در یک فضای برابر و در یک رقابت سالم شناسایی کنیم، می توانیم از این ها در جهت تولید محتوای فاخر استفاده کنیم.

جعفری گفت: اکنون ۲ الی ۳ سال است که این فضای شناسایی استعدادها در سراسر کشور با برگزاری مسابقات طی فراخوان برگزار می شود و اتفاقات بسیار خوبی افتاده است و آینده این جشنواره ها را بسیار درخشان می بینیم.

وی افزود: از برگزیدگان برتر رویداد سراسری به صورت جدی حمایت می کنیم بنابراین گروه های برگزیده بسیار تلاش کنند تا در رویداد کشوری نیز بدرخشند.

این مسئول بیان کرد: در اختتامیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال از بازی فرمانده مقاومت نیز رونمایی می شود و به تمامی شرکت کنندگان در رویداد سراسری این بازی اهدا خواهد شد.

جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، افسران واقعی جنگ نرم در مقابل استکبار هستند و امیدواریم این عزیزان همیشه موفق باشند و بدرخشند.

انتهای پیام/ف

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x