تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

رشد بالای تعهدات خیرین برای پیشرفت علمی کشور

  • کد خبر : 228151
  • 27 آبان 1400 - 20:42
رشد بالای تعهدات خیرین برای پیشرفت علمی کشور

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: کارنامه موفق خیرین مدرسه ساز در البرز درخشان است.

به گزارش کمال مهر ، محمدرضا اسپرورین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: خیرین مدرسه سازبرای ساخت کلاس های درس در این استان ۲۱۰ میلیارد تومان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون به رغم مشکلات اقتصادی مجود در جامعه، اهدا کرده اند.

اسپرورین افزود: تعهد خیرین در سال گذشته ۶۷ میلیارد تومان بود در حالی که مشارکت بی نظیرآنها در این راه معنوی امسال شاهد رشد ۳۰۰ برابری آن هستیم.

او یکی از مهم‌ترین  نیازهای استان البرز را توسعه زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی دانست و  گفت: این نیاز در البرز محسوس‌تر است زیرا بیشترین مدارس ۲ نوبتی و تراکم بالای دانش‌آموزی را در کشور دارد.

اسپرورین افزود: البرزاز نظرسرانه فضای آموزشی حتی از استان سیستان و بلوجستان پایین‌تر است و حدود ۴۰ درصد از فضاهای آموزشی آن نیز فرسوده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز البرز تنها مجمعی در کشور است که پول نقد از خیرین نیک اندیش دریافت نمی کند و مبالغ اهدایی خیرین از طریق درگاه بانکی انجام می شود و هزینه برنامه های مجمع نیز از سوی خیرین عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان تامین می شود.

او افزود: خیرین مدرسه ساز تا زمانی که محرومیت های آموزشی حذف نشود پای کار هستند تا دانش آموزان و معلمان در فضایی مناسب و ایمن تحصیل کنند.

اسپرورین گفت: در مجمع خیرین مدرسه ساز البرز، خیرینی فعال هستند که تا کنون یک تا چهار مدرسه ساخته اند و همچنان علاقمند به ادامه دادن این راه  معنوی هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه سازالبرز افزود: خیرین مدرسه ساز در این راه فعالیت دارند چون احساس مسئولیت اجتماعی می کنند و این نگاه خداپسندانه آنان موجب تحول عظیمی در امر مقدس مدرسه سازی شده است.

او گفت: اکنون مهمترین مشکل خیرین مدرسه ساز در استان البرز را برای ساخت مدرسه نبود زمین تشکیل می دهد زیرا در البرز شهرک های مسکونی وجود دارد که فاقد فضای آموزشی هستند.

اسپرورین افزود: مشارکت خیرین مدرسه ساز موجب شده تا آموزش و پرورش در کشوربا چالش روبرو نشود.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x