تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در البرز

  • کد خبر : 228112
  • 27 آبان 1400 - 20:45
کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در البرز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز ،امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در منطقه پیشاهنگی شهر کرج به یک تریلر تانکردار مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از این خودرو موفق به کشف ۲۹ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع شدند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار کرد: این فرد با بارگیری سوخت قاچاق از یکی از استان های شمال غربی برای استان ایلام، با انجام تخلف قصد انتقال و فروش این محموله در استان تهران داشت که با هوشیاری ماموران در رسیدن به هدفش ناکام ماند.

افشاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: پلیس با به کارگیری توان حداکثری خود از به تاراج رفتن سرمایه های ملی به نفع افراد سودجو جلوگیری می کند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x