تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

کشف ۳۳ فقره سرقت در طرح پاکسازی نقاط آلوده نظرآباد

  • کد خبر : 228044
  • 27 آبان 1400 - 0:35
کشف ۳۳ فقره سرقت در طرح پاکسازی نقاط آلوده نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دراین شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳ سارق و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر ،سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت:به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در سطح شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: در این طرح که با حضور کلیه واحد‌های عملیاتی پلیس به مرحله اجرا درآمد تعداد ۳۹ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و در بازرسی از آن‌ها مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف شد.

اسدالهی با بیان این که در این طرح ۷ سارق دستگیر و کلیه معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند،گفت: در تحقیقات تکمیلی سارقان ضمن اعتراف به ۳۳ فقره سرقت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او در پایان با اشاره به دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقدار ۳۸۰ گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آن ها، افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x