تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

اهداف مشترک سران قوا در راستای بهبود وضعیت جامعه دنبال می‌شود

  • کد خبر : 228037
  • 27 آبان 1400 - 0:13
اهداف مشترک سران قوا در راستای بهبود وضعیت جامعه دنبال می‌شود

استاندار البرز گفت: در این برهه سران ۳ قوه در کشور هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و اهداف مشترکی را در جهت معیشت، امنیت و اقتصاد مردم و خنثی سازی تحریم‌ها دارند؛

به گزارش کمال مهر ، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس کل دادگستری، دادستان کرج و معاونان و مدیران شورای قضایی استان که در دفتر استانداری برگزار شد، گفت: دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش، کوشش و سختی‌های بسیاری را در نهایت شکیبایی و ایثار برای احقاق حقوق مردم و بویژه مظلومان و تحقق حکمرانی مطلوب، دارد.

استاندار البرز ادامه داد: این کار و تلاش ایثارگرانه که برای مردم و در جهت نیل به رضایتمندی خداوند صورت می‌گیرد جای بسی قدردانی دارد از این رو برای تمامی فعالان حوزه قضا در سراسر کشور و به خصوص در استانی با ویژگی‌های خاص البرز، آرزوی توفیق و عزت روز افزون دارم.

عبداللهی بیان کرد: در این برهه سران ۳ قوه در کشور هماهنگی بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و اهداف مشترکی را در جهت معیشت، امنیت و اقتصاد مردم و خنثی سازی تحریم‌ها دارند؛ بر این اساس ما نیز می‌توانیم در استان موضوعات مشترکی را تعریف کنیم و به صورت متحد و منسجم به تحقق آنها بپردازیم.

استاندار البرز تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همه جا از صلابت و شرایط عالی استان البرز صحبت شود، ضرورت دارد به سمتی برویم که رتبه‌های برتر کشور در کاهش جرم و پرونده‌های قضایی داشته باشیم.

وی افزود: با تمام توان در کنار دستگاه قضا هستم تا بتوانیم براساس خرد جمعی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های استان گامی موثر در راستای فرهنگسازی برای کاهش جرم و معضلات اجتماعی برداریم.

عبداللهی با بیان اینکه بسیاری از موضوعات که تبدیل به جرم و پرونده می‌شود، اظهار کرد: با ارتقا آستانه شکیبایی و بهره گیری از آموزه های دینی و اجتماعی، پیشگیری می‌شود، باید با فرهنگسازی از وقوع و بروز جرائم جلوگیری کنیم و صلح و سازش را نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=228037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x