تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

حضور ۲۰ درصدی دانش آموزان در مدارس البرز

  • کد خبر : 227994
  • 26 آبان 1400 - 9:03
حضور ۲۰ درصدی دانش آموزان در مدارس البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: از اول آذر امسال حدود ۲۰ درصد دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس‌های درس این استان حاضر می‌شوند.

به گزارش کمال مهر ،   سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به این که یکی از دغدغه های مردم در این روزها تعیین تکلیف بازگشایی مدارس است، گفت: از اول آذر امسال حدود ۲۰ درصد دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس‌های درس این استان حاضر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: دانش آموزان متوسطه اول با شروع آذر در کلاس های درس حاضر خواهند شد که انتظار داریم با برگزاری جلسه فوق العاده آموزش و پرورش وضعیت مدارس و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت جدی بررسی و برنامه ریزی شود.

او افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان ۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال البرز یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

قاسمی گفت: پیرو تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت حضوری شدن تدریجی مدارس، علاوه بر واکسیناسیون دانش آموزان، بازدید و نظارت بر کلیه مدارس و مراکز آموزشی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: در صورت بازگشایی کامل مدارس، دانش‌آموزان باید با فاصله‌ ۱.۵ متری در کلاس ها حاضر باشند و کلاس‌های بالای ۳۰ نفر نیز به چند گروه تقسیم شده و هر گروه یک روز در میان در مدرسه حاضر و روزهای دیگر به‌ صورت مجازی تحصیل خواهند کرد.

قاسمی گفت: لازم است وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی مدارس روزانه پایش شود تا کلاس های درس به کانون بیماری تبدیل نشوند.

انتهای پیام / ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x