تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

تحقق اهداف گام دوم انقلاب در سایه وحدت میسر می‌شود

  • کد خبر : 227974
  • 26 آبان 1400 - 9:40
تحقق اهداف گام دوم انقلاب در سایه وحدت میسر می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وحدت در امنیت، آرامش و پیشرفت جامعه، گفت: اهداف گام دوم انقلاب با وحدت میان سرانه قوه و مردم محقق می‌شود.

به گزارش کمال مهر ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه وحدت، انسجام و همدلی میان مسؤولان و سران سه قوه موجب حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است، گفت: در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفع مشکلات مردم مجلس انقلابی شورای اسلامی با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری با تمام توان و اشتیاق گام هایی را تاکنون برداشته است و از مسیر هم افزایی با سایر قوا خارج نشده است.

حدادی در ادامه گفت: در فرهنگ دینی ما بارها به اهمیت وحدت و انسجام توصیه شده است که همانطور که شاهد بودیم در گام نخست انقلاب اسلامی با همین روحیه علی رغم همه توطئه‌های دشمنان اسلام موفقیت‌های چشم گیری به دست آمده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گام دوم انقلاب و توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: این وحدت است که در لایحه‌های مدیریتی مختلف و شرایط خاص موجب خنثی شدن توطئه‌ها خواهد شد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم ادامه داد: امنیت مرزهای کشور و  آسودگی خاطر جامعه در سایه وحدت و همدلی محقق خواهد شد همانگونه که با همین همدلی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس دشمن را شکست دادند و خنثی کردن انواع توطئه های داخلی و خارجی در ۴۰ سال اخیر در سایه وحدت و همدلی مردم شکل گرفت.

وی افزود: با وحدتی که امروز در میان مجلس‌ شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه شاهد هستیم بدون شک شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود و امیدواریم با ادامه این روند در گام دوم انقلاب مسیر توسعه و پیشرفت را طی نموده و علی رغم اختلاف سلایق در حول محور انقلاب وظایف استراتژیک خود را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ج/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x